alien_spiff Skrevet 13. april 2003 Skrevet 13. april 2003 i går kveld gikk jeg tom for strøm på t68i(batteri indikatoren mente ihvertfall det), det var ved 21 tiden... jeg snakket etter dette i telefon i 47 minutter før telefonen slukket.. er det bare meg, eller er den strømmåleren ganske upålitelig? det sto at jeg hadde 7 minutter taletid igjen når det egentlig var tomt! utrolig!
Mobil eksperten Skrevet 13. april 2003 Skrevet 13. april 2003 i går kveld gikk jeg tom for strøm på t68i(batteri indikatoren mente ihvertfall det), det var ved 21 tiden... jeg snakket etter dette i telefon i 47 minutter før telefonen slukket.. er det bare meg, eller er den strømmåleren ganske upålitelig? det sto at jeg hadde 7 minutter taletid igjen når det egentlig var tomt! utrolig! Det er ikke slik hos meg (har ikke studert det så mye.) Det er nok bare engangstilfelle! :wink:
alien_spiff Skrevet 13. april 2003 Forfatter Skrevet 13. april 2003 tror nok det ja.. men det er ikke det som var det værste.. jeg snakka i 47 minutter... det er ikke bra... det blir dyrt syns jeg... venter på at chess king abbonomanget mitt blir aktivert nå...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå