Gå til innhold

Hjelp til kjøp av høyttalere, 3 valg.


Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg er på leit etter noen greie pc høyttalere som passer til min lille hybel-leilighet. Høyttalerne skal brukes til musikk for det meste. Hva ville dere valgt av disse tre høyttalerne :

D'feldt audioengine 2, Harman-Kardon Soundsticks II eller good'ol logitech z-2300?

Skal sies at jeg ikke er fan av veldig mye bass, og syns forøvrig at 2.0 system ser bedre ut og er greiere enn 2.1. Når det gjelder pris, tenkte jeg max 2000 spenn men kan strekke meg noen hundrelapper til.

Kom gjerne med bedre forslag!

på forhånd takk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har selv Logitech z-2300 og er veldig fornøyd med disse! De fugerer til det meste, bruker de til spill, musikk og film. Så de er gode allround høytalere.

Som du sier kan det kanskje bli en litt stor subwoofer, men man kan bare skru ned bassen med en egen bryter på kontrollen.

 

Håper du blir fornøyd uansett hva du kjøper!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Blir mer og mer usikker på disse altså, er ikke helt fan av den boksen. The search continues:)

Jeg hadde ikke vært i tvil. Jeg kjøpte de billigste småhøytalerene til B&W og den billigste forsterkeren til NAD til min IBM Aptiva i 1997, og jeg har ennå værken sett eller hørt noe som kan måle seg med dette til samme pris! Snart 12år senere står disse ennå tilkoblet min nåværende stasjonære. Med flere innganger (vanlig intigrert stereoforsterker) kan PC, Ipodstand, TV og DVD-spiller være tilkoblet samtidig. No stress, virker alltid og du kommer ikke til å fatte hvorfor folk kjøper billig "bruk og kast" fra logitec og creative.

 

Ser at prisene har steget en del, men f.eks. dettekunne vært en kjempeløsning om du er glad i god lyd!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...