loffen90 Skrevet 18. januar 2009 Skrevet 18. januar 2009 Girspaken min flyter ikke så veldig godt når jeg girer, mest i 1 og 2 gir. de andre pleier som regel og flyte greit. Er slik at når jeg girer til andre så merker du at den ikke flyter helt lett in i giret. Den går alltid i gir, kjører men den virker slitt. Hva kan foresake dette og er det noe jeg bør skifte nå før det blir verre og eventuelt dyrere å fikse? Tenkte kanskje det var noe slitte tannhjul eller noe slikt. Er det vanskelig å undersøke selv?
katet Skrevet 18. januar 2009 Skrevet 18. januar 2009 Er vel kanskje att girkassen er en tanke usynkronisert, uten att eg har den store peilinga.
loffen90 Skrevet 18. januar 2009 Forfatter Skrevet 18. januar 2009 mulig synkroniseringsringene er slitt javel, og de fungere på en måte som sporet for stanga da eller? Dyrt å fikse på? noe jeg kan gjøre selv?
Hullsag Skrevet 18. januar 2009 Skrevet 18. januar 2009 er litt jobb med det, men ingen umulighet å gjøre selv. hvilken bil er det?
loffen90 Skrevet 18. januar 2009 Forfatter Skrevet 18. januar 2009 er litt jobb med det, men ingen umulighet å gjøre selv.hvilken bil er det? nissan primera sri 95
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå