Gå til innhold

Kamera til rundt 1000,-


Anbefalte innlegg

Hei! Jeg er på utkikk etter et digitalkamera til rundt tusenlappen. En av hobbyene mine er miniatyrmaling, og jeg vil derfor at kameraet må ha en god makrofunksjon så jeg kan få tatt nærbilder av miniatyrene. Har lite peiling på kameraer, så lurte på om dere har noen å anbefale :) Ellers kommer jeg til å bruke kameraet til "vanlig" bruk.

 

Mvh Øyvind

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

har førstehåndserfaringer med s760, og det er eit heilt greitt allround-kamera, men til nærfotografering kommer det muligens til kort, avhengig av kor nært du må komme disse miniatyrene, det har vel ei nærgrense oppunder meteren kan eg tenke meg. Det brilljerer heller ikkje i dårlig lys, men så har eg riktignok kun et fujifilm f40fd og speilrefleks å samanlikne med.

 

edit: med ei nærgrense på 5 cm trur eg nok at A580 er vegen å gå dersom nærbilete er viktig for deg.

Endret av turnipkongen
Lenke til kommentar
Er på jakt etter et billig kamera selv. Kikket på anbefalingen. Men ble ikke noe klokere av det.

Er det et billig kamera som skiller seg ut? For all-around bruk.

 

Som nevnt over er Powershotserien sannsynligvis det beste kjøpet for under tusenkroner (og det er endel tilbud på disse nå også da det kommer nye modeller).

Endret av Spartan
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...