Gå til innhold

Kjøp av objektiver/filter i USA


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

JEg skulle til å foreslå Circuit City(www.circuitcity.com) men det viste seg at de hadde faktisk lagt ned hele kjeden pga konjunkturnedgang :ohmy: . Vet at de hadde ganske greie priser og stort vareutvalg. Var ikke fullt så billig som BH, men var gode priser sammenlignet med norske, men har inntrykk av at det ikke tidligere har vært et problem å finne gode butikker, selv i FL.

 

Ellers kan du evnt bestille fra Bh hvis ikke du skal bo på hotell..

Lenke til kommentar

Det siste kan du selvfølgelig gjøre hvis du bor hos venner eller familie også. Bor du hos noen du kjenner kan du jo bestille før du reiser, slik at det ligger klart når du kommer der. Men jeg tror nok jeg hadde satset på å finne en stor, seriøs butikk når jeg er der borte. Det kan da ikke være så vanskelig å finne en fotobutikk i Miami. Alle kan jo ikke drive tattoo-salong.

 

Når du først er der i vesten kan du hilse til Trigger, Roy.

Lenke til kommentar
Når du først er der i vesten kan du hilse til Trigger, Roy.

 

Roy?

Tsk tsk tsk. Ungdom og kreativ abstrakt tenkning går åpenbart dårlig sammen.

Den mest kjente Mr.Rogers gjennom tidene er utvilsomt cowboyhelten Roy Rogers, og hans trofaste firbente følgesvenn het Trigger. Når man tar seg et brukernavn så må man regne med at det brukes kreativt av oss andre her på forumet, for her liker vi å vrenge og vri litt på navnene våre. Jeg valgte brukernavn med hjernen slått på, noe som bør være veldig synlig for de som leser med hjernen slått på.

 

Det er noen som blir fornærmet når vi tuller med brukernavnet deres. Det gjelder ikke deg, så denne kommentaren er myntet på noen andre. Og den kommentaren er: Dette skulle du ha tenkt på før. Spesielt hvis du har valgt et brukernavn som er usannsynlig langt, eller vanskelig å skrive. Hvis det tar et kvarter å knote ned en tullings brukernavn, så får vedkommende finne seg i å bli kalt noe annet av oss andre. Du, derimot, har valgt et brukernavn som vekker hyggelige barndomsminner for de eldre av oss. Men ingen alder under ungdomskole er noen unnskyldning for å ikke ha hørt om Roy Rogers og Trigger!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...