Galexon Skrevet 15. januar 2009 Skrevet 15. januar 2009 Vet ikke helt om dette er riktig tråd, men prøver likevel. Jeg har 3 kamerater som jeg pleier å være med. I morgen har han siste av dem oppkjøring, og får vel lappen. Jeg som har gleda meg alltid til å få lappen, må trolig vente 5-6, kanskje 7 måneder til, på grunn av elendig oppkjøringstilbud i mitt distrikt. På grunn av dette blir jeg veldig deperimert, føler håpløshet og føler til grader en form for misunnelse. Det høres kanskje helt alminnelig ut, men det er ganske irriterende. Derfor lurer jeg på, hvordan kan jeg i de lange måneder før egen oppkjøring, bearbeide disse tankene, eventuelt bli kvitt dem? Det er rett og slett tærende å se andre på min alder kjøre rundt i bil, mens det tar så lang tid for meg, litt på grunn av treg start av kjøreskoleopplæring, men mest på grunn av det dårlige tilbudet for oppkjøring i distriktet (Vi har 9 oppkjøringssensorer fordelt på mangfoldige tusner kjøreelever). På forhånd takk for alle svar!
Mynotir Skrevet 15. januar 2009 Skrevet 15. januar 2009 Det er ingenting som hindrer deg fra å dra til et annet distrikt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå