Gå til innhold

Nokia E71 + "Mail for Exchange" = ERROR


Gjest Slettet+8745264

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+8745264

Jeg har satt opp en dullion mobiltelefoner med Exchange opp gjennom tidene, men her sa det virkelig stopp.. Etter timesvis med søk har jeg sett at mange andre har samme problemet, men finner ingen fornuftige svar som kan hjelpe. Er åpenbart en feil i akkurat dette programmet for Symbian.

 

1. Jeg setter opp Exchange med riktige innstillinger (verifisert altfor mange ganger og testet med andre telefoner).

2. Jeg setter programmet til å synkronisere.

3. Etter en stund ser man at den bare stopper, og deretter kommer en feilmelding som dette: "Error! Try again later."

4. Etter denne beskjeden kommer FORSVINNER hele oppsettet (og menyvalgene), og man ser ikke engang applikasjonen på mobilen selv om den er installert.

5. Avinstallerer programmet, og installerer på nytt. Da ser jeg alt av mitt tidligere oppsett igjen.

6. Prøver å endre kontoen litt, syncer igjen, og får samme feilmelding og det hele skjer en gang til.

 

Jeg har testet siste versjon av programmet (2.7), og lett etter oppdateringer uten å finne stort.. Jeg har også merket meg at NOEN har fått det til, andre ikke.

 

Vet noen om en update eller en vei utenom denne feilmeldingen? Evt. alternativ programvare?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...