jaadd Skrevet 14. januar 2009 Skrevet 14. januar 2009 Er det kun kapasitet som er forskjellen på vanlige SD-kort og SDHC-kort? Vil jeg kunne bruke SDHC alle steder hvor vanlige SD-kort kan brukes? Jeg har et D60. Vil SDHC-kort kunne brukes i kameraet mitt? Jeg er helt grønn på emnet, så bare klæsj på med ellers nyttig info ang. minnekorttyper Finnes det forresten en søkefunksjon i forumet som gjør det mulig å søke etter tråder som omhandler det man lurer på, slik at man slipper å starte unødvendige tråder? Håkon
-Tommy Skrevet 14. januar 2009 Skrevet 14. januar 2009 Er kun størrelsen som er forskjellen ja. HC står for High capacity. Du kan nok bruke et SDHC kort i D60 ja, bare sjekk i bruksanvisningen hvor stor lagringsplass det støtter.
jaadd Skrevet 14. januar 2009 Forfatter Skrevet 14. januar 2009 Fant ut at det var kompatibelt med SDHC ja. Takk for hjelpen i alle fall Håkon
Phaser_ Skrevet 15. januar 2009 Skrevet 15. januar 2009 Finnes det forresten en søkefunksjon i forumet som gjør det mulig å søke etter tråder som omhandler det man lurer på, slik at man slipper å starte unødvendige tråder? Håkon Jepp Se i menyen på venstre side. Forøvrig syns ikke jeg det er verdens beste søkefunksjon men den hjelper til litt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå