Gå til innhold

Innstaller eller Cydia til IPhone


Scyper

Anbefalte innlegg

Hei! har kjøpt IPhone 3G men det var ikke cydia eller installer på den, så jeg lurer på om noen vet hvoran jeg legger det til uten og skade IPhonen min :/

vet ikke om jeg er på riktig sted for og legge til dette men det er jo en mobil x)

Kall det en altmulig ting. trenger virkelig hjelp:) eller om noen vet om e program på appstore som kan legge til bakgrunner ikke som sjermsparer men bak alle du små knapene x)

Takker for Hjelp

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Innstaller og Cydia er begge to programmer som brukes til å innstallere programvare på iPhone og iPod Touch, og kan sammenlignes med Apples AppStore. Hovedforskjellen er at Innstaller og Cydia har 3. partsprogramvare og er programvare som ikke har blitt godkjent av Apple.

 

Altså, Cydia og Innstaller er programmer som Apple ikke er særlig glade i, og derfor man ikke de med når man kjøper telefonen. For å derimot skaffe seg Cydia og Innstaller, må man jailbreake telefonen. Å jalbreake vil si at man åpner opp telefonen for 3. partsprogramvare. Det finnes programmer for å gjøre dette, både for Mac og Windows. Et program er QuickPwn.

 

Det som er lurt å ha i bakhodet er at hvis alt skulle gå til helvete og telefonen blir ødelagt av et program fra Cydia eller Innstaller får du ikke dekket dette på garantien, siden den bryter du når du jailbreaker. Men hvis du gjenoppretter telefonen i iTunes så er det ingen som kan se at telefonen noen gang har vært jailbreaket.

 

Håper dette hjalp dere litt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...