Gå til innhold

Toshiba A300-1NN vs Lenevo N500


raysv

Anbefalte innlegg

Hei,

 

Er på jakt etter en ny PC, grunnet at jeg er student på siste året er jeg nødt for å vente med å kjøpe en "dyr" en før jeg er ferdig og har derfor sett på disse to modellene. Skal som sagt først og fremst brukes til skole jobbing, men hadde vært fint at den hadde klart å kjøre WoW i ny og ned også. Disse to er det forøvrig den samme prisen på.

 

Toshiba Satellite A300-1NN 15.4"WXGARadeon HD3470|Pentium T3200|3GB RAM|320GB HDD|DVD±RW|Cam|VHP

 

Lenovo N500 15.4"WXGA, Go 9300M, T3200,

3 GB,250GB,DVD±RW,11n WLAN/BT,VHP

 

Noen som har noe formening om hvilke av disse to man burde gå for? (Linux comp. er et stort pluss)

 

Takker for alle svar på forhånd :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei,

 

Er på jakt etter en ny PC, grunnet at jeg er student på siste året er jeg nødt for å vente med å kjøpe en "dyr" en før jeg er ferdig og har derfor sett på disse to modellene. Skal som sagt først og fremst brukes til skole jobbing, men hadde vært fint at den hadde klart å kjøre WoW i ny og ned også. Disse to er det forøvrig den samme prisen på.

 

Toshiba Satellite A300-1NN 15.4"WXGARadeon HD3470|Pentium T3200|3GB RAM|320GB HDD|DVD±RW|Cam|VHP

 

Lenovo N500 15.4"WXGA, Go 9300M, T3200,

3 GB,250GB,DVD±RW,11n WLAN/BT,VHP

 

Noen som har noe formening om hvilke av disse to man burde gå for? (Linux comp. er et stort pluss)

 

Takker for alle svar på forhånd :)

 

 

 

 

Hei, sitter akkurat selv og skal velge mellom disse to bærbare, fint om noen har gode råd/erfaringer å dele.

Jeg er i utgangspunktet interessert i den mest stillegående av disse to.

Endret av nordan
Lenke til kommentar

Lenovo'en har hakket bedre grafikkkort og lenovo pc'er er i tillegg kjent for god kvalitet. Toshiba'en har derimot litt større harddisk. Jeg ville nok gått for N500, men kjøper toshiba'en til broren min siden han ikke orker å vente til 1. februar til n500 kommer på lageret til komplett. :!:

 

Toshiba'en kan oppgraderes til hele 8gb RAM, mens Lenovo'en har maks 3GB.

Endret av mx1000
Lenke til kommentar

Jeg satt også og vurderte disse to og gjorde som mx1000 og gikk for Toshibaen pga leveringstid på Lenovoen. Eneste minuset jeg så var at Toshibaen ikke hadde Hdmi. Jeg ble imidlertid positivt overrasket da jeg fikk pc'en og den faktisk hadde det.

Er også overrasket over hvor stillegående den er.

I tillegg er den mye kulere enn det den ser ut som på produktbildet.

Alt i alt er jeg knallfornøyd med kjøpet.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...