Gå til innhold

Problemer på Dead Space

Gjest Slettet+981287349

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+981287349
Skrevet

Heisann, har problemer ingame i Dead Space så jeg søker hjelp og veiledning her.

Musen min har ett enormt delay, er utrolig ekkelt og spille når det er slikt. Når jeg rører på datamusen irl så reagerer den i spillet 0,5 sekunder etterpå.

Er inni ett rom som fritt for tyngdekraft, finner ikke ut hva jeg skal gjøre for å komme meg over.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Heisann, har problemer ingame i Dead Space så jeg søker hjelp og veiledning her.

Musen min har ett enormt delay, er utrolig ekkelt og spille når det er slikt. Når jeg rører på datamusen irl så reagerer den i spillet 0,5 sekunder etterpå.

Er inni ett rom som fritt for tyngdekraft, finner ikke ut hva jeg skal gjøre for å komme meg over.

Har du skrudd av Vsync i options? Det burde hjelpe deg med det problemet, er et ganske kjent problem.

Skrevet

Du skal hoppe,men du må finne et punkt/vegg/tak/gulv du skal lande på.Har det på konsoll så vet ikke hvilke knapper du må bruke.Pek på et punkt mens du prøver å hoppe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...