Gjest Slettet+981287349 Skrevet 13. januar 2009 Skrevet 13. januar 2009 Heisann, har problemer ingame i Dead Space så jeg søker hjelp og veiledning her. Musen min har ett enormt delay, er utrolig ekkelt og spille når det er slikt. Når jeg rører på datamusen irl så reagerer den i spillet 0,5 sekunder etterpå. Er inni ett rom som fritt for tyngdekraft, finner ikke ut hva jeg skal gjøre for å komme meg over.
Jaze Skrevet 13. januar 2009 Skrevet 13. januar 2009 Heisann, har problemer ingame i Dead Space så jeg søker hjelp og veiledning her. Musen min har ett enormt delay, er utrolig ekkelt og spille når det er slikt. Når jeg rører på datamusen irl så reagerer den i spillet 0,5 sekunder etterpå. Er inni ett rom som fritt for tyngdekraft, finner ikke ut hva jeg skal gjøre for å komme meg over. Har du skrudd av Vsync i options? Det burde hjelpe deg med det problemet, er et ganske kjent problem.
Dvil Skrevet 13. januar 2009 Skrevet 13. januar 2009 Heisann, har problemer ingame i Dead Space så jeg søker hjelp og veiledning her. Musen min har ett enormt delay, er utrolig ekkelt og spille når det er slikt. Når jeg rører på datamusen irl så reagerer den i spillet 0,5 sekunder etterpå. Er inni ett rom som fritt for tyngdekraft, finner ikke ut hva jeg skal gjøre for å komme meg over. Du skal hoppe,men du må finne et punkt/vegg/tak/gulv du skal lande på.Har det på konsoll så vet ikke hvilke knapper du må bruke.Pek på et punkt mens du prøver å hoppe.
l0wlife Skrevet 17. januar 2009 Skrevet 17. januar 2009 I rom uten tyngekraft kan du gå i taket. Finn et egnet sted du kan hoppe til. Trykk høyre museknapp+ctrl for å hoppe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå