xdxdxd_hola_amigo Skrevet 13. januar 2009 Skrevet 13. januar 2009 (endret) Jeg dummet meg litt ut i dette programmet. Greide å fjerne en mappe. Var bare en fil i mappa , men husker ikke helt hva mappa het. Så kan noen åpne "locale-enGB.MPQ", Interface->GLUES og så er det en mappe som heter menu, mainmenu eller noe sånt. Hvertfall er en fil oppi mappa og det er filen "Glues-BlizzardLogo". Kunne noen vært så vennelig å bare kopiere Treepathen til denne fila? Endret 14. januar 2009 av Hidephix
Cannabiskopen Skrevet 13. januar 2009 Skrevet 13. januar 2009 En moderator med litt hjerne kommer til å stenge denne tråden før du rekker å få svar uansett
Alpakasso Skrevet 13. januar 2009 Skrevet 13. januar 2009 Hva er dette programmet til, og hvorfor er det ikke lov?
Reached Skrevet 13. januar 2009 Skrevet 13. januar 2009 program til bruk for model editing og forandre textures på ting. hvorfor prøver du ikke mmowned Hide?
xdxdxd_hola_amigo Skrevet 13. januar 2009 Forfatter Skrevet 13. januar 2009 Eller, program for å endre UIen din uten addons...
Reached Skrevet 13. januar 2009 Skrevet 13. januar 2009 Eller, program for å endre UIen din uten addons... Hvorfor skal du gidde å endre Uien din uten addons?
Cpt Skrevet 13. januar 2009 Skrevet 13. januar 2009 Eller, program for å endre UIen din uten addons... Hvorfor skal du gidde å endre Uien din uten addons? Kanksje fordi han like looken til standard-UI'en, men ikke måten den er satt opp?
Foxboron Skrevet 13. januar 2009 Skrevet 13. januar 2009 feil feil. dette er et program som viser filene i .MPQ arkiv filene i WoW
John Keats Skrevet 13. januar 2009 Skrevet 13. januar 2009 Det er ikke ulovlig å bruke dette programmet, du kan kun se og extracte filene, ikke endre på noe. Det blir som å påstå at et kubein er ulovlig siden det kan brukes til inbrudd
xdxdxd_hola_amigo Skrevet 13. januar 2009 Forfatter Skrevet 13. januar 2009 Takk! Men ingen som kan finne Treepathen for meg? litt kjedelig og ikke få logget på =(
Sirius Cobra Skrevet 13. januar 2009 Skrevet 13. januar 2009 det er en repair.exe i wow mappen din, bruk denne, laster ned filen som mangler igjen.
xdxdxd_hola_amigo Skrevet 13. januar 2009 Forfatter Skrevet 13. januar 2009 Nja, greia er at det er for stort. Den sier bare reinstall. Noe jeg synes blir bare for dumt å gjøre... Må da være noen som hadde gidde å åpnet programmet og sjekka det? tar maks 2min
Cannabiskopen Skrevet 13. januar 2009 Skrevet 13. januar 2009 Ja, haha, eller å påstå at piratebay er ulovlig siden man kan legge ut ulovlige filer der. Men I don't care
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå