the_fire Skrevet 13. januar 2009 Skrevet 13. januar 2009 Siden jeg allerede benytter meg av RSS-feedene til HW, Akam og Amobil, føler jeg ikke at jeg trenger abonnere på Tek.no. Men jeg vil likevel ha nyhetene fra Audiovisuelt, gjennom RSS-feed. Er det mulig å ordne dette? Og kan man forbedre de nåværende RSS-feedene som HW-nettverket bruker? Informasjons om står på forsiden blir utelukket, og bildene kommer bare som et vedlegg (i Google Reader).
the_fire Skrevet 15. februar 2009 Forfatter Skrevet 15. februar 2009 Fortsatt ikke fikset her. Følgende står på forsiden til HW.no: Test: Asus Rampage II Extreme Stort, veldreid og solid Vi sjekker ut hva 3000 blanke kroner kan gi deg. Les hele saken » (Med bilde) Følgende er i feeden til HW.no: Asus Rampage II Extreme Vi sjekker ut hva 3000 blanke kroner kan gi deg. (Uten bilde) Det virker som om HW-nettverket ønsker å benytte seg av RSS, ettersom de har reklame i feedene, men gjør det bare halvveis. Det kunne vært gjort så mye bedre: Bilder kunne vært inkludert (fungerer ikke slik det er nå i Google Reader og Opera) og større, og litt mer tekst (to-tre paragrafer) ville gitt et inntrykk om hva sakene handler om.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå