Wild Berries Skrevet 12. januar 2009 Skrevet 12. januar 2009 (endret) Hei. Vet ikke helt hvordan jeg skal forklare dette, men gjør ett forsøk. Lastet ned siste drivere til Gainward 8800GT kortet, versjon 181.20 Fikk til å begynne med mange artifacts lignende ting på skjermen. Etter mye om og men, ble drivere lagt inn på nytt, med påfølgende "rens". Brukte CC Cleaner og RegistryBooster2. Fant noen feil. Rensket opp i de. Det som skjedde da, var at artifacts lignende sakene mitt på skjermen forsvant. Men fikk det dertil mer i Half Life 2, DM og CSS. Men nå var det "redusert" til å kun å være kantene på skjermen. (BenQ E2400HD. 1920*1080 og 60 Hertz). De kantene er grønne. Etter mye plunder igjen, så avinstallerte jeg Half Life. La det inn på nytt, og joda. Der var vi igang igjen. Fikk spillt litt, før en pause. Skrudde av Steam. Kom tilbake en stund senere, og skulle prøve meg på en runde, men denne gangen var de grønne linjene rundt skjermen der igjen Prøvde alt opp og ned igjen, og la merke til at den trådløse musen slod "inn", hver gang jeg beveget den, "klippet" disse grønne linjene seg opp.... Og under lasting av brett, eller skriving av meldinger, da forsvinner disse grønne linjene Alt av drivere er oppdatert. Signalet ifra skjermkort til monitor går i DVI. (Skjermet kabel). Og dette er ett problem jeg aldri har hatt før, så hva kan Dere by på av hjelp ?. Siden dette kun gjelder Half Life / Steam. På forhånd Takk. Vennlig Hilsen W_B Problemet er Løst. Det viste seg å være OnlineArmor, som skapte disse problemene. Takk for at Dere kikket på tråden. Endret 14. januar 2009 av Wild Berries
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå