Anna-E Skrevet 12. januar 2009 Skrevet 12. januar 2009 Jeg vurderer sterkt en av disse mobilene, men hvem å velge? hvis jeg tar KU990 så er jeg redd at touchen skal bli svakere og svakere, at den ikke varer så lenge. Og batteritiden, og fargeoppløsningen? Tar den gode bilder? God lyd, greit å skrive mld? Hvis jeg tar KF750 Blir tastene ekle og ikke gode å trykke på? vanskelige å trykke på? god lyd, batterilevetid, farger, bilder? hvis jeg tar KD360 så får jeg hel tastatur noe som jeg liker veldig godt. men er den god nok? kamera, lyd, mld, batterilevetid, skjerm? osv. Hvem vil dere anbefale.. Takker for svar=)
JokerHaulan Skrevet 13. januar 2009 Skrevet 13. januar 2009 Hei jeg får bare svart på KU990 fordi det er den jeg har prøvd av di og den jeg bruker nå. Nå har ikke jeg hatt den så veldig lenge så vet ikke om touchen blir dårligere men min funker veldig bra og det er ikke no problem å trykke selv om du ikke har pekepenn( og jeg har ganske store fingre) Batteritiden er grei nok for meg men det holder ca 2 dager. Bildene blir ganske bra, synes nå jeg men kan ikke måle seg med N95 mener jeg. men man har skikkelig blitz som funker godt så man får som regel ganske bra resultat. Lyden synes jeg er veldig bra under samtaler og som mp3. Skrive meldinger gikk fort å lære seg og nå går det som det dundrer, og man kan velge mellom 3 metoder å skrive på. Dette er hvertfall den beste mobilen jeg har hatt nå og har sagt til meg selv at LG med touch skal jeg ha som neste mobil også Håper dette var litt hjelp hvertfall lykke til med valget.
gamerman Skrevet 14. januar 2009 Skrevet 14. januar 2009 Jeg har hatt en KF750, veldig god å skrive på, sinnsykt fet design og virker som kvalitet til tusen. Kamera var bare topp! men det klikket etter en liten stund, så fikk meg en E71 i stedet xD Men kan si som det er at KF750 er en flott mobil, men batterilevetid er litt under normalt for s40 typen.
W Skrevet 15. januar 2009 Skrevet 15. januar 2009 (endret) Hvis jeg tar KF750 Blir tastene ekle og ikke gode å trykke på? vanskelige å trykke på? god lyd, batterilevetid, farger, bilder? Tastene på KF750 er etter min mening veldig gode. Touchknappene du bruker for å navigere tar litt tid å venne seg til. De er kanskje litt overfølsomme, noe man blir vant til. Eneste knappene jeg ikke helt liker er den nederste rekka (ta telefonen, slette, legge på). Bruker den ikke som mp3-spiller, så kan ikke svare på lyd. Bildene blir gode med stø hånd. Videoer blir knall. Veldig moro med sakte film og "time-lapse". Batteritiden kunne nok vært litt bedre. Alt i alt en god telefon. Endret 15. januar 2009 av W
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå