kholand Skrevet 12. januar 2009 Skrevet 12. januar 2009 Skal montere anlegg på hytta, og siden jeg kun har 12 volts anlegg på hytta, så tenkte jeg at en bilstereo ville funke. Men jeg vil ikke at det nye "anlegget" skal bestå av en glorete sak i blått og rødt lys som blinker som på disco. finnes det spillere med kurant utgangseffekt, fjernkontroll og usb eller minnekortinngang, uten at hyttebudsjettet går i dass?
Lund123 Skrevet 17. januar 2009 Skrevet 17. januar 2009 (endret) en av de billigste pioneer spillerene e ikkje så mye lys å tull og tøys på og de leverer helt grei lyd.. den billigste korter rundt en 1200 kr på bilradiospesialisten... husker ikkje om det va så mye inganger og sånt på de men mener det går an å kjøpe fjernkontroll til den billigste Endret 17. januar 2009 av Lund123
Takkformeg Skrevet 17. januar 2009 Skrevet 17. januar 2009 Jeg kjøpte en pioneer ett eller annet til rundt 1200 kr på bilradiospesialisten. Den har USB og AUX inngang. Fulgte med fjernkontroll og. jeg er godt fornøyd med den. lett å finne ut av.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå