hwlars Skrevet 12. april 2003 Skrevet 12. april 2003 Jeg har hørt at Elasto Mania 2.0 har kommer ut. Så jeg lurer på om noen her som hvet hvor det kan nedlastes?!
Shulgin Skrevet 12. april 2003 Skrevet 12. april 2003 På The Moposite fant jeg følgende nyhet: Tuesday, 1 April 2003 Elasto Mania 2.0 - at 0:15 EET by Abula Balázs Rozsa has surprised us all by a new version. Elasto Mania 2.0 is out! Moposite has the pleasure to be the first media in the world to tell about this great thing. Just a tiny summary of things that Elma2 offers: - Battle server: battle.elma.haaz.hu:22200 - Statistics server: stats.elma.haaz.hu:22200 - Ghost bike - LAN and internet gaming support - Ability to convert Elma1 replays, levels, lgrs and times to Elma2 - Teleports - Left alovolt - 62 new great levels made by Csaba and one by MUe (called Football) - Much more, see the detailed list in readme.txt But now download the game and enjoy! Men som dere skjønte så fungerer ikke linken. Den er blitt fjernet, og jeg klarer heller ikke å finne Elasto Mania 2.0 noe annet sted på internett. Men det er da rart at ikke den offisielle siden skriver noe om Elasto Mania 2.0 heller, tror jeg. :wink: Kan være at det ikke er sluppet enda, og at The Moposite ikke fikk lov til å laste den opp? Ta en titt på denne siden: http://www.moposite.com/info_elasto_mania_...ew_versions.php
Outlook Skrevet 12. april 2003 Skrevet 12. april 2003 Tuesday, 1 April 2003 Tydeligvis en aprilspøk..
Shulgin Skrevet 12. april 2003 Skrevet 12. april 2003 Tuesday, 1 April 2003 Tydeligvis en aprilspøk.. Naturligvis. Legger ikke merke til slikt.
Outlook Skrevet 12. april 2003 Skrevet 12. april 2003 Tuesday, 1 April 2003 Tydeligvis en aprilspøk.. Naturligvis. Legger ikke merke til slikt.
Shulgin Skrevet 12. april 2003 Skrevet 12. april 2003 Da er jeg temmelig sikker på at det Elasto Mania 2.0-ryktet ditt er like mye tull. The Moposite tror jeg nemlig er den største Elma/Across siden med downloads, nyheter og masse mer. Sikkert noen som har vært halvparten så dumme som meg; trodd på det, men spredd det også. :wink: Får håpe det kommer en gang, da. Elma er jo genialt.
guom Skrevet 12. april 2003 Skrevet 12. april 2003 Elma er helt genial. Finnes det noe offisielt norgesrekord i Elasto Mania?
pcverden Skrevet 12. april 2003 Skrevet 12. april 2003 "The Elma20.exe was downloaded 1035 times yesterday, some people got fooled I guess :]." Det var en liten spøk ja....
Shulgin Skrevet 13. april 2003 Skrevet 13. april 2003 har skrevet en mail til dem!! Hvorfor det? Og hva skrev du i mailen?
hwknut Skrevet 14. april 2003 Skrevet 14. april 2003 har skrevet en mail til dem!! Hvorfor det? Og hva skrev du i mailen? jeg spurte om det var en aprils narr!!! og det var det
pcverden Skrevet 14. april 2003 Skrevet 14. april 2003 Vel det er som regel smart å lese nyhetsartikkelen som de poster dagen etter første april....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå