kyllingvippen Skrevet 11. april 2003 Skrevet 11. april 2003 Hei! Jeg har nå spilt Delta Force Black Hawk Down Multi-Player en stund, men i morges når jeg skulle spille før skolen så klarte jeg ikke. Når jeg trykker på MP knappen så skjer det ingenting, bare en liten rar lyd. Jeg har Uninst. spillet 2 ganger og installert igjen. Er det noe bug i den nyeste patchen eller noe? Takker for svar
shortCut Skrevet 11. april 2003 Skrevet 11. april 2003 Serveren har vært nede en stund idag, men er oppe igjen nå. Ble nok mye jobb til liten nytte..... Nyeste patchen har forøvrig en bug som gjør at folk punt'es etter noen sekunder.....
kyllingvippen Skrevet 12. april 2003 Forfatter Skrevet 12. april 2003 Serveren har vært nede en stund idag, men er oppe igjen nå.Ble nok mye jobb til liten nytte..... Nyeste patchen har forøvrig en bug som gjør at folk punt'es etter noen sekunder..... ok.. men jeg burde vel uansett klare å komme meg inn fra hovedmenyen til MP menyen, men det klarer jeg altså ikke
shortCut Skrevet 12. april 2003 Skrevet 12. april 2003 Ja, det var jo litt merkelig... Glem patchen....de jobber på spreng for å få ut en ny patch som fixer bug'ene. Installer som vanlig og last ned NOCD patch fra gamecopyworld.com - det funker bra for meg hvertfall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå