Colossus Skrevet 10. januar 2009 Skrevet 10. januar 2009 (endret) Heisann! Jeg så reklamen for Minsone.no på Hardware.no, og jeg fant en del gamle spill jeg ikke finner i butikkene lengere. Er Minsone seriøs butikk? Jeg har aldri hørt om det før nå. Endret 10. januar 2009 av Colossus
Sirius Cobra Skrevet 10. januar 2009 Skrevet 10. januar 2009 Tja, de er iallefall registret hos brnnøysund registeret (det norske offisielle registeret for organisasjoner. Bedriften heter egentlig Aggregator A/S og siden den er register hos Brønnøysund registeret og diverse andre statlige organisasjoner virker det til å være en lovlig bedrift.
husgutt Skrevet 11. januar 2009 Skrevet 11. januar 2009 Trenger ikke være seriøs fordi man er registrert i brønnøysund akkurat..
Colossus Skrevet 14. januar 2009 Forfatter Skrevet 14. januar 2009 (endret) Jeg har mine mistanker nå. Særlig pga. at de har 3 nettsider som er relativt kliss like. www.minsone.no www.12000.no www.spillfilmogmusikk.no Eneste måten å kontakte på er via mail. Men jeg må si det er snodig likevel når de samarbeider med TVnorge/FEM (Maxdome.no). Nei, holder meg unna dette inntil videre. Virker litt underlig. Andres erfaringer ville vært greit Endret 14. januar 2009 av Colossus
Donty Skrevet 26. januar 2009 Skrevet 26. januar 2009 Bestilte noen DVD-er fra siden for 16 dager siden nå, og har ikke fått dem eller noe, så treige er de hvertfall!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå