volumone Skrevet 12. april 2003 Skrevet 12. april 2003 Har du en treg CPU vifte kan det vere problemet. En kompis hadde sammeproblemet som deg å da hjalp det å sette inn en raskere vifte på den vifteporten der CPU viften skal kobles til. Det er mange som HK som ikke vil starte nå vifta går så sent for å beskytte CPU. HÅper dette kan hjelpe!
Sevenord Skrevet 12. april 2003 Skrevet 12. april 2003 Har du en treg CPU vifte kan det vere problemet. En kompis hadde sammeproblemet som deg å da hjalp det å sette inn en raskere vifte på den vifteporten der CPU viften skal kobles til. Det er mange som HK som ikke vil starte nå vifta går så sent for å beskytte CPU. HÅper dette kan hjelpe! dette kan det nok være ja... selv skjønte jeg ingenting en dag pc`n ikke startet; men da var det en kabel som lå borti CPU vifta :-? Har oxo hatt samme problem for en stund siden, da var det HK som hadde tatt kvelden
karasjok Skrevet 12. april 2003 Skrevet 12. april 2003 Hei jeg har et problem med pcn...Npr jeg starter den kommer ikke skjermen på, cdromen, brennern og "loade lyset" lyser... Jeg kjøpte ny prossesor i håp om å løse problemet men det hjalp ikke... xp2400 msi k7 pro-ru ibm hd 2x60gig gf3 ti200 512mb ddr takker for all hjelp!! Du har vel ikke deaktivisert skjermen før du slo av pc´en?Du går inn på skjerm egenskaper for plug and play skjerm. Gjorde det sjøl engang,skjermen funka bare ved BIOS.Jeg valgte å formatere hele møkka. Raskere enn å bruke 5-10 timer på div feilsøking.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå