Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Re-formatering Windows XP- Trenger hjelp fort!


Anbefalte innlegg

Hei. Har veldig dårlig tid. Min søster skal til Trondheim imorgen tidelig, og hadde med problemer med datan idag. Så jeg reformaterte den, siden jeg hadde Windows XP key og Product Key'en til datan.

 

 

Bootet med XP i cdrommet, fjernet alt som lå på hardisken, innstalerte XP helt fint. Men så når jeg skrev inn product key, så kommer "Den angitte produktnøkkelen er ikke gyldig."

 

 

Går det ikke ann det jeg har gjort? :S Tenker nå at det er den sperren som gjør at en produktnøkkel bare kan brukes på 1 pc som er feilen. Men burde jo gå siden det er samme maskin? :S

 

Ligger ganske tynt ann, må få fikset windows til henne på 8 timer..

 

Hjelp please! :no:

Endret av mroystein
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

er en bærbar ja. HP maskin, 2 år gammel ca.

 

jeg slettet recovery partisjonen...

 

 

Hører det at det kan være at jeg har feil XP-cd. Hadde 2 hjemme, den ene funket ikke. Den andre får jeg denne feilmeldingen på.

Kan det være at det er feil cd?

Endret av mroystein
Lenke til kommentar

Har ikke mye erfaring med HP sine XP cd-er, men har hørt fra kammerater med DELL PCer at de sliter med formateringer.

 

Regner med at du har prøvd å skrive den inn flere ganger uten skrivefeil. Kan hende det er en "engangs" nøkkel.

 

Prøv å let litt på nettet å se om du kan finne noen productkeys hvis du skjønenr hva jeg hinter til. :ph34r:

Lenke til kommentar

Ja, leter nå.

 

Og har prøvd å skrive koden flere ganger :p

 

Helt latterlig av windows å gjøre det så vanskelig for de som kjøper produktnøkkler. Utrolig mye enklere på en ulovlig måte. blir irritert. Blir vel det enkle om jeg ikke finner løsning utover natten :ermm:

 

takk for svar :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...