Proxor Skrevet 9. januar 2009 Skrevet 9. januar 2009 (endret) Hei, skal skifte server og ønsker og flytte til ein som ikke er så lite folk på og hovedgrunnen er batleground, den eg er på nå kan man vere i que opp til ein time før man kommer in, alterac valley har man ikke sjangs til og komme in på i det hele tatt, bare blir utsatt ventetid i evigheter. så ønsker navn på pvp servere hvor ventetiden er rundt 1min. nå er eg på karazhan horde. oppdatert: GLEM DETTE SE MIN NESTE TRÅD 2 HAKK NED. Endret 9. januar 2009 av Kurt-Inge
Proxor Skrevet 9. januar 2009 Forfatter Skrevet 9. januar 2009 hm eg fekk bare payment rejekted 3 ganger og så nå må eg vente ein dag før eg får prøve igjen, satt in så det er 190kr på kontoen, burde da vere nokk? har flytta før og har bare kostet rundt 160-170kr.. har ikke gjort noe feil heller for har brukt visa kortet der før uten problem.
jarah Skrevet 10. januar 2009 Skrevet 10. januar 2009 Prøv og sett inn 300 kr. Blizzard krever at det skal være et minimums beløp som tilsvarer noe sånt for at du kan betale.
cruzader Skrevet 10. januar 2009 Skrevet 10. januar 2009 er vell 250-300 noe i den duren de prøver reservere på kortet ditt når de kontrollerer dekkningen. det er for og ha en margin i tilfelle banken/kortselskaper ditt legger på et gebyr at det fortsatt skal være dekning for det medregnet.
Proxor Skrevet 11. januar 2009 Forfatter Skrevet 11. januar 2009 prøvde igjen idag uten og sette in noe mer penger og funket idag, så var sikkert bare noe klikk igår.
Shiktu Skrevet 12. januar 2009 Skrevet 12. januar 2009 har hatt en del payment rejected problemer selv. Det som skjer er at linjen mellom banken og blizzard brytes en del fra stund til stund. Dette vil sette din betalings/kort informasjon fast og Blizzard får ikke tak i det. Derfor så blir betalingen ugyldig, selv om all informasjon DU skrev var riktig. Men ordner seg nok til slutt. Eventuelt ring til Blizzard og si ifra, så de kan canselere din payment og du prøvder igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå