mrlink Skrevet 9. januar 2009 Skrevet 9. januar 2009 Når jeg slår på pcen kommer jeg til windows loadinga etter dette blir det svart skjerm.. Kommer heller ikke inn i sikkerhetsmodus eller sikkerhetsmodus med kommandolinje. Tenkte jeg skulle formater pcen, men ingenting går:S Noen som vet hva dette kan være? Hadde satt veldig stor pris på svar:)
emilkje Skrevet 9. januar 2009 Skrevet 9. januar 2009 Litt info om hvilke datamaskin du har hadde hjulpet oss å feilsøke problemet ditt stasjonær/bærbar? hp/dell? Har selv opplevd mye av denne feilen på bærbare maskiner fra HP. Ca hver 3. HP-maskin får vi igjen i retur på lefdal på grunn av denne feilen.
mrlink Skrevet 9. januar 2009 Forfatter Skrevet 9. januar 2009 Litt info om hvilke datamaskin du har hadde hjulpet oss å feilsøke problemet ditt stasjonær/bærbar? hp/dell? Har selv opplevd mye av denne feilen på bærbare maskiner fra HP. Ca hver 3. HP-maskin får vi igjen i retur på lefdal på grunn av denne feilen. Hei, du. Det er en asus r2h bærbar mini pc.. Takk for raskt svar:)
emilkje Skrevet 9. januar 2009 Skrevet 9. januar 2009 Denne maskinen har jeg desverre ikke noe erfaring med. Mitt eneste tips er å tømme kondensator. Ta ut batteriet og hold inne av/på knappen i minimum 1 min. KAN løse problemet ditt, men kan ikke garantere det Hvis det ikke fungerer, så er det sikkert noen her på forumet som kan hjelpe deg får du noen spesifikk feilmelding når du prøver å starte? eller bare skrur den seg av igjen?
mrlink Skrevet 9. januar 2009 Forfatter Skrevet 9. januar 2009 Denne maskinen har jeg desverre ikke noe erfaring med. Mitt eneste tips er å tømme kondensator. Ta ut batteriet og hold inne av/på knappen i minimum 1 min. KAN løse problemet ditt, men kan ikke garantere det Hvis det ikke fungerer, så er det sikkert noen her på forumet som kan hjelpe deg får du noen spesifikk feilmelding når du prøver å starte? eller bare skrur den seg av igjen? Den fungerer som vanlig helt til win xp logoen kommer opp med loade streken under.. etter det blir det svart skjerm.. slår seg ikke av bare henger der.
emilkje Skrevet 9. januar 2009 Skrevet 9. januar 2009 Hvis du har xp-CD'n liggende, ville jeg ha prøvd "reparer" funksjonen på denne platen. Evt. boote med en USB minnepenn som har XP hvis maskinen ikke har CD-rom (vanskelig å se på bildet jeg fant ). Prøvde å google problemet ditt, men fant få treff med modellen din.
mrlink Skrevet 9. januar 2009 Forfatter Skrevet 9. januar 2009 Hvis du har xp-CD'n liggende, ville jeg ha prøvd "reparer" funksjonen på denne platen. Evt. boote med en USB minnepenn som har XP hvis maskinen ikke har CD-rom (vanskelig å se på bildet jeg fant ). Prøvde å google problemet ditt, men fant få treff med modellen din. Har prøvd dette men så fort den booter kommer det blå skjerm.. stop: 0x000000D1
H.M.Kongen Skrevet 9. januar 2009 Skrevet 9. januar 2009 Var borti det samme problemet for noen uker siden. Akkurat samme sykdom som du beskriver og der hadde harddisken avgått med døden.
mrlink Skrevet 9. januar 2009 Forfatter Skrevet 9. januar 2009 Hvis du har xp-CD'n liggende, ville jeg ha prøvd "reparer" funksjonen på denne platen. Evt. boote med en USB minnepenn som har XP hvis maskinen ikke har CD-rom (vanskelig å se på bildet jeg fant ). Prøvde å google problemet ditt, men fant få treff med modellen din. Har prøvd dette men så fort den booter kommer det blå skjerm.. stop: 0x000000D1 Kan det være at minne er defekt a? eller ikke det en mulighet? evt hardisk?
emilkje Skrevet 9. januar 2009 Skrevet 9. januar 2009 Var borti det samme problemet for noen uker siden.Akkurat samme sykdom som du beskriver og der hadde harddisken avgått med døden. Huffda vi får håpe for trådstarters skyld at det ikke er slik i dette tilfellet
mrlink Skrevet 9. januar 2009 Forfatter Skrevet 9. januar 2009 Var borti det samme problemet for noen uker siden.Akkurat samme sykdom som du beskriver og der hadde harddisken avgått med døden. Ok, det kan jo være det da.. vet ikke hvor jeg kan få kjøpt hardisk til denne pcen jeg?:S
H.M.Kongen Skrevet 9. januar 2009 Skrevet 9. januar 2009 Er det en sånn liten håndholdt sak? isåfall er det en sånn: PATA 1.8" HDD 4200PRM Men det er jo ikke sikkert det er hdd som har dødd da..det kan jo være andre ting.
mrlink Skrevet 9. januar 2009 Forfatter Skrevet 9. januar 2009 Er det en sånn liten håndholdt sak?isåfall er det en sånn: PATA 1.8" HDD 4200PRM Men det er jo ikke sikkert det er hdd som har dødd da..det kan jo være andre ting. Ja men det meste er prøvd ut.. Ingenting som går.. Hvor kan jeg få kjøpt denne harddisken, vet du det? Takk for hjelpen alle sammen:)
H.M.Kongen Skrevet 9. januar 2009 Skrevet 9. januar 2009 Nei,desverre..Det har jeg ikke peiling på. Du får søke litt rundt på diverse nettsider. Det kan jo hende du må handle fra utlandet. www.pchub.com kanskje
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå