Galexon Skrevet 23. januar 2009 Skrevet 23. januar 2009 ble litt stille på denne tråden. ett klipp fra når eg flyr fra bergen te oslo: http://www.youtube.com/watch?v=wPQi_GmsW6c Gutta, vi har allerede en tråd om alt innen flyvning, inkludert flysimulatorer. Vi diskuterer flysimulator ganske ofte der. Ingen grunn til å ha en helt egen tråd for dette.
Michael-B Skrevet 23. januar 2009 Forfatter Skrevet 23. januar 2009 ble litt stille på denne tråden. ett klipp fra når eg flyr fra bergen te oslo: http://www.youtube.com/watch?v=wPQi_GmsW6c Gutta, vi har allerede en tråd om alt innen flyvning, inkludert flysimulatorer. Vi diskuterer flysimulator ganske ofte der. Ingen grunn til å ha en helt egen tråd for dette. faktisk så var denne tråden ett spørsmål om det vil komme en ny flight simulator. endret nylig navnet pga. folk snakket om andre ting enn akkurat det. og ka spiller det for noen rolle om det liggen enda en tråd ute?
rune89 Skrevet 23. januar 2009 Skrevet 23. januar 2009 ka e brukernavnet ditt då? Brukernavn på hva ?
Michael-B Skrevet 23. januar 2009 Forfatter Skrevet 23. januar 2009 ka e brukernavnet ditt då? Brukernavn på hva ? Navnet du spiller under på FSX online
rune89 Skrevet 24. januar 2009 Skrevet 24. januar 2009 ka e brukernavnet ditt då? Brukernavn på hva ? Navnet du spiller under på FSX online Ohh, jeg hakke peiling Siden jeg spiller via fshost, men har skal ha en account på gamespy
Michael-B Skrevet 24. januar 2009 Forfatter Skrevet 24. januar 2009 ok noen som har noen nedlastinger av fly som kan anbefales?
SaitekQ Skrevet 11. februar 2009 Skrevet 11. februar 2009 Heii Lurte på en ting om ILS landing... Får til men virker ikke ut som flyet går i glideslope.. Retter seg rett på rullebanen men virker ikke ut som høyden er korret.. Skal jeg ha på Alt HOLD?
super2277 Skrevet 2. juni 2009 Skrevet 2. juni 2009 noen som spiller online jeg har noen ruter med 737 på fs passengers og såne ting men skal vi møtes på fsx skal spille når jeg kommer hjemm men har su sp1 og sp2 på fsx instalert ??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå