Gå til innhold

Surrounden er herpa! :(


Anbefalte innlegg

Reinstallerte for litt siden, og alt funka fett. Så kom jeg på at jeg ikke hadde satt på 4 høytalere, men bare 2 som er standard. Men, når jeg setter på 4 høytalere får jeg et MEGET irriterende bråk i høytelerene, og jeg snakker ikke om den susingen! Det er helt annerledes, nesten som havbrus! Iallefall et mye "høyere" susing.. Argh :(

 

Når jeg spiller Splinter Cell er lyden helt ødelagt, som om den sender signaler til en 5. høytaler som jeg ikke har! (Var borti samme problemet i Mafia en gang), men nå står det på 4 høytalere alle steder mulig.

 

Også er lydnivået bare 1/10 av det det til vanlig er. Setter jeg det tilbake til 2 høytalere er alt normalt, null susing osv.

 

Men jeg har hatt 4 høytalere aktivert før, under min forrige installasjon, og da funket alt fett...

 

Nå hørte jeg akkurat en login-lyd fra Trillian, og det hørtes ut som om lyden kom langt vekke fra. Ikke nærme i det hele tatt..

 

Jeg bruker da forresten Creative Audigy og Logitech Z-560.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har samme høyttalere som deg, men Audigy 2.. nå vet jeg ikke om audigy kortet du har har akkurat samme programvare som audigy2, men der ligger det litt forskjellige instillingsmuligheter og tester.. går vel uansett an å laste ned litt nyere drivere osv.. sjekk dessuten at alle ledningene til satelitthøyttalerne sitter ordentlig i, kan bli spraking hvis ikke..

Lenke til kommentar

Har nå lastet ned nyeste drivere, men problemet er ikke fikset.

 

Og alle ledningene er koblet skikkelig i, pga jeg har hatt dette systemet på denne forrige installasjonen min, og da fungerte det fett. Har ikke rørt noen av ledningene fra satelittene til forsterkeren da...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...