oletheman Skrevet 8. januar 2009 Skrevet 8. januar 2009 (endret) Hallo alle sammen. Jeg bare lurte på om det var noen med erfaringer med warcraft 3 world editor. Jeg er velig interrisert i og lære mer. jeg har lagd noen små baner. med tower defence. Men har veldig lyst til og lære noe som ORPG eller noe. Så hvis det er noen som har litt erfaring med world editor. trenger ikke og være oRPG. Jeg ser også etter linker til gode tutorials!!! Tusen takk Endret 8. januar 2009 av oletheman
Killarfromspace Skrevet 8. januar 2009 Skrevet 8. januar 2009 Hallo alle sammen. Jeg bare lurte på om det var noen med erfaringer med warcraft 3 world editor. Jeg er velig interrisert i og lære mer. jeg har lagd noen små baner. med tower defence. Men har veldig lyst til og lære noe som ORPG eller noe. Så hvis det er noen som har litt erfaring med world editor. trenger ikke og være oRPG. Tusen takk Alt du egentlig trenger og lære er triggers. Også er resten opp til deg.
trenghjelp Skrevet 26. juni 2009 Skrevet 26. juni 2009 Hei eg holder på med og forandre litt på ein TD som eg fant, Det eg prøver og gjøre er og starte med mer penger (gold) men siden det er første gangen eg prøver editoren så vett eg ikkje hvor eg ska gjøre de, Så det er spør om er : hvor går eg for og starte med mer gold på playeren ?????
Turbosauen Skrevet 26. juni 2009 Skrevet 26. juni 2009 Hei eg holder på med og forandre litt på ein TD som eg fant, Det eg prøver og gjøre er og starte med mer penger (gold) men siden det er første gangen eg prøver editoren så vett eg ikkje hvor eg ska gjøre de, Så det er spør om er : hvor går eg for og starte med mer gold på playeren ????? Siden det virker som om du ikke kan noen verdens ting i WE, så skal jeg gjøre det så lett som mulig: - Først må du inn i trigger editoren (trykk F4). - Oprett en ny trigger (trykk Ctrl+T) - Lag en ny event i denne triggeren (Ctrl+E) - I sprett-opp-vinduet som da kommer opp velger du Time - Time Elapsed. Trykk Ok. (grunnen til at du lar det gå 5 sekunder er for å være sikker på at du overstyrer den originale triggeren som bestemmer hvor mye penger spilleren skal ha). - Lag en ny action (Ctrl+R) - I sprett-opp-vinduet som da kommer opp velger du Player - Set Property. Der har du tre innstillinger, hvordan de skal stå burde være ganske selvsagt. Trykk ok. Det var det. Spilleren du velger i action'en vil nå starte med så mye gull du velger i action'en. Altså, hvis du ikke endrer noen instillinger, vil Player 1 starte med 750 gull. Evt, kan du bruke action Player - Add Property og legge til så mye gull som du føler at trengs. En litt bedre måte å gjøre alt som er beskrevet over på, er å finne den originale triggeren som avgjør hvor mye hver spiller starter med, altså en trigger med en Player - Set Property action som finnes fra før, og ganske enkelt endre beløpet i denne actionen. PS. Dersom alle spillerne skal få økt startbeløp finnes det smarte måter å gjøre dette på.
Horrorz Skrevet 27. juni 2009 Skrevet 27. juni 2009 Hallo alle sammen. Jeg bare lurte på om det var noen med erfaringer med warcraft 3 world editor. Jeg er velig interrisert i og lære mer. jeg har lagd noen små baner. med tower defence. Men har veldig lyst til og lære noe som ORPG eller noe. Så hvis det er noen som har litt erfaring med world editor. trenger ikke og være oRPG. Jeg ser også etter linker til gode tutorials!!! Tusen takk Lager du online eller offline - baner?
Turbosauen Skrevet 27. juni 2009 Skrevet 27. juni 2009 Hallo alle sammen. Jeg bare lurte på om det var noen med erfaringer med warcraft 3 world editor. Jeg er velig interrisert i og lære mer. jeg har lagd noen små baner. med tower defence. Men har veldig lyst til og lære noe som ORPG eller noe. Så hvis det er noen som har litt erfaring med world editor. trenger ikke og være oRPG. Jeg ser også etter linker til gode tutorials!!! Tusen takk Jeg har lagd noen mini-games og litt sånn, bare for gøy, så jeg kan sikkert hjelpe til noe. Dersom du har laget dine forrige baner med GUI-trigger editoren, og du begynner å bli vant med det, så vil jeg anbefale at du går over til ren JASS så snart som mulig. For nybegynnere er denne siden digg: http://world-editor-tutorials.thehelper.net/ Litt større, og med mye snaxne modeller man kan laste ned: http://www.hiveworkshop.com/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå