cruelphotography Skrevet 7. januar 2009 Skrevet 7. januar 2009 (endret) Noe fra sist runde i studio fra meg her; Og det ligger ihvertfall ett til som ikke er her på bloggen min @ http://blogg.cruelphotography.com Endret 7. januar 2009 av cruelphotography
PMnormal Skrevet 7. januar 2009 Skrevet 7. januar 2009 Dette har du ikke gjort på skikkelig måte, gutt. Har du glemt allerede?
cruelphotography Skrevet 7. januar 2009 Forfatter Skrevet 7. januar 2009 Haha. Tror ikke det er meg som er feilen =D Men skal laste opp pånytt
ZoDz Skrevet 8. januar 2009 Skrevet 8. januar 2009 Godt arbeid ja. Men noen småting jeg legger merke til. Korsettet får brystene hennes til å se veldig flate ut. Dette er dog det bilde jeg synes var best. Elsker kontakten du har fått til her. På bilde nr 3 så mangler hu litt neglelakk på tommelen Hvordan er lyse satt opp og er det d200 med 50mm som er brukt?
IceFox Skrevet 8. januar 2009 Skrevet 8. januar 2009 Han har brukt både D200 og 1D. Høyreklikk i Opera vettu.
cruelphotography Skrevet 8. januar 2009 Forfatter Skrevet 8. januar 2009 Som sagt er det delvis 1d mk ii + 24-70 og d200 + tamron 28-75 2,8. 1d på det siste bildet. På det første er det en beauty dish, litt høyt oppe, ganske mye til høyre for meg som main, og en med standar refl bakfra. Andre er det en beauty dish straight in the face. Litt ringflash style. Blitzen rett i ansiktet hennes, og jeg står på en krakk over blitzen og skyter ned på henne.
Karl-Peder Skrevet 17. mars 2009 Skrevet 17. mars 2009 (endret) Silje, jo! Kan ikke si mer enn at jeg liker bildene. Lite konstruktivt fra meg nå, men det får gå sin gang.. Edit: Beklager for øvrig seint svar.. Endret 17. mars 2009 av Karl-Peder
cruelphotography Skrevet 17. mars 2009 Forfatter Skrevet 17. mars 2009 Var du fra Verdaln du eller? =D
Karl-Peder Skrevet 17. mars 2009 Skrevet 17. mars 2009 Stemmer. Møtte henne på fest en gang, så kjenner henne ikke kjempegodt. Men jeg synes kanskje det virker som bildene viser litt imaget hennes, i hvert fall slik som jeg oppfattet henne. Du er oppvokst på Steinkjer, eller er du innflytter? Bare sånn for å digredere ennå litt mer. ^^
cruelphotography Skrevet 17. mars 2009 Forfatter Skrevet 17. mars 2009 Tjah, ikke så masse liv her i denne tråden utenom oss, så går sikkert greit å være litt OT. Nei, jeg er innflytter ja, og forhåpentligvis snart utflytter også! Bodd her i snart to år nå =)
Karl-Peder Skrevet 17. mars 2009 Skrevet 17. mars 2009 (endret) Haha! Da skjønner jeg at du er lei.. Studerte der i tre år, og det var egentlig nok Steinkjer for en stund, selv om jeg var hjemme på Verdal på kveldstid.. Bare for å komme med noe semikonstruktivt: Jeg liker bilde nr. 2 best, tror jeg.. Har vel noe å gjøre med at hun ikke ser så bleik ut der. Adder deg på msn, om det går greit? Edit: Sjekka profilen din nå.. Du får adde meg om du gidder/vil etc. Endret 17. mars 2009 av Karl-Peder
cruelphotography Skrevet 17. mars 2009 Forfatter Skrevet 17. mars 2009 Gi meg emailen din så adder jeg =)
OlavF Skrevet 18. mars 2009 Skrevet 18. mars 2009 Jeg likte de, men skuldra på første bildet var jævlig rar. Den er.. flat?
cruelphotography Skrevet 18. mars 2009 Forfatter Skrevet 18. mars 2009 Spørs om ikke skjermen din er litt for lys? Er en midtone sammen med highlighten på skuldra som viser at den ikke er helt flat =)
fototim Skrevet 18. mars 2009 Skrevet 18. mars 2009 Lurer på om du misforstår ordet flat her. Tipper han sikter til at bildet har lite bybdefølelse. Desverre gjelder det alle tre i mine øyne. Uten være alt for bastant, tror jeg det kommer av en uheldig kombinasjon av lys og overdreven retusjering.
BrageGundersen Skrevet 18. mars 2009 Skrevet 18. mars 2009 Likte både kontakten du har fått med ho og lyset veldig godt. Men en ting som plager meg er kontrasten mellom det skarpe og klare halskjedet versus det duse og ikke-fokuserte lyset med gloss som er langs korsettkanten på bilde 2. Fine bilder
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå