NastyNovice Skrevet 7. januar 2009 Skrevet 7. januar 2009 Halla Sitter hjemme hos fattern, og vil gjerne åpne noen porter i speedtouchen hans for å bruke VoIP programmet Ekiga. Men jeg kommer ikke inn i den j**a boksen. Jeg får opp en prompt for brukernavn og passord, men hvor får jeg det fra? Han fikk bare boksen fra start.no i sin tid, og har bare kobla den til. Kan jeg laste ned en installasjonscd, eller hacke den på noen måte?
Xcited Skrevet 8. januar 2009 Skrevet 8. januar 2009 det er ikke: Brukernavn: admin passord: admin eller: Brukernavn: passord: admin eller motsatt? Du kan alltids resete den ved å holde inne resetknappen til alle lampene blinker en gang..
kjermy Skrevet 8. januar 2009 Skrevet 8. januar 2009 Brukernavn: admin Passord: noway ? Det var dette hos meg
NastyNovice Skrevet 8. januar 2009 Forfatter Skrevet 8. januar 2009 Takk, men det var ikke de passordene. Jeg er ikke sikker på om jeg gjør noe galt om jeg resetter maskinen, den er koblet opp mot en VoIP router, og jeg vet ikke om telefonen da ikke vil fungere. Trenger modem/router/wirelessrouteren spesielle instillinger for å lede telefonsamtalene mine korrekt videre? Fikk veldig lyst til å resette boksen nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå