Gå til innhold

Hardware.no: Feil i annonser i prisguiden?


Anbefalte innlegg

Har brukt prisguiden hyppig nå mtp bygge ny pc. Men når jeg klikker inn på enkelte produkter, er det ofte en annonse fra pcutstyr.no under brukernes erfaringer. De annonsense har noen flotte tilbud, og har klikket på de flere ganger. Ender alltid med feilside. Dere kan se et eksempel her.

Hos meg kommer annonsen med HK, ASUS P5Q Pro til 893,-!!! Hadde vært flott det men... :yes:

 

Regner med at det er gamle tilbud eller noe sånt, eller hva? For å si det sånn, håper ikke pcutstyr.no betaler for den villedende reklamen...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Feilen er at hos meg er annonsen for Asus P5Q Pro, til prisen 893,-. Du refererer til en pris 957,-, men det er for SE modellen. P5Q Pro har pcutstyr.no til 1249,- ! Mao, det er en grov feil i mine øyne!

 

En annen feil (hos meg hvertfall) er at når jeg trykker på annonsen kommer jeg kun til en feilside.

 

Edit: Jeg mener annonsen på linket side - ikke pcutstyr.no sin pris til produktet siden gjelder for, om det var forklart bedre. Under "Brukernes karakterer" er det en annonse, fra pcutstyr.no, og det er den jeg mener...

Endret av Stingray73
Lenke til kommentar

Jeg editerte posten min over, der forklarer jeg mer nøye hvilken annonse jeg mener... Ellers så er din link veldig godt eksempel, for samme annonse er der, med pris 893,- for akkurat det produktet siden gjelder for. Mens i butikkprisene lenger nedover står prisen til 1249,- hos pcutstyr.no som er korrekt iht deres sider. Mao er den annonsen feil.

Lenke til kommentar

Hehe, nå biter jeg meg litt i leppa for ikke å skrive noe dumt tilbake ;) ... For "slutt og klag" syns jeg er litt overdrevet på den måten at jeg har vel ikke klaget? Vil påstå at dette er en fornuftig tilbakemelding til et så godt og seriøst forum som dette. Og det er nå tross alt postet under "tilbakemeldinger til Hardware.no", og der må det vel være greit å gi info om noe som tilsynelatende er feil?

 

Poenget ditt med evt forrige ukes tilbud er nok heller ikke noen god, eller sannsynlig forklaring. I følge prishistorikken har ikke dette produktet hatt så lav pris siden ca oktober 08. Dessuten regner jeg med pcutstyr.no betaler for sine annonser, og da regner jeg med de også krever at de rette annonsene blir presentert. Mulig de har kjøpt den annonseplassen for denne perioden, men neppe med den annonsen... Er forøvrig mange andre annonser fra pcutstyr for andre produkter med tilsvarende feil. Og om jeg eide pcutstyr.no hadde jeg faktisk forventet korrekte annonser, om det er aldri så vanskelig å holde en stor prisguide oppdatert.

 

Bottom line - dette er ikke ment som klaging, kun en opplysning til et svært godt forum.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...