Larsen95 Skrevet 7. januar 2009 Skrevet 7. januar 2009 Hei jeg har nettop lastet ned Steam, cs å Day of defeat men jeg får ikke pekern fram på noen av programmende Har prøvd å skifte usb plasser til musen å sett på innstilinger til musen å slått av og på maskinen har en HP laptop med windows Vista.
Jooakim Skrevet 7. januar 2009 Skrevet 7. januar 2009 Høres merkelig ut. Har du prøvd å stille på oppløsningen?
Larsen95 Skrevet 7. januar 2009 Forfatter Skrevet 7. januar 2009 (endret) Skjerm oppløsningen ja hmm menn den er liksom usynlig men der jeg får effektene når man streifer over servers å options hører jeg å det men den er usynlig hmmm å når jeg har klart å komme inn på en server med tastaturet har jeg sikte å alt som normalt! Endret 7. januar 2009 av Larsen95
Jooakim Skrevet 7. januar 2009 Skrevet 7. januar 2009 OM du er så avhengig av musepekeren (som egentlig ikke er så fryktelig nødvendig), kan du prøve å reinstallere Steam og laste det ned på nytt fra www.Steampowered.com. Forresten, så trenger du ikke å sende meg PM når du også skriver det her. ;--)
Larsen95 Skrevet 7. januar 2009 Forfatter Skrevet 7. januar 2009 (endret) OK var ikke sikker om du kom for å se om jeg hadde svart er ny SORRY BTW JA jeg er avhengi av pekern inne på skjermen må jo kunne bruke kryss å justere hvor stort server vinue skal være Endret 7. januar 2009 av Larsen95
Larsen95 Skrevet 8. januar 2009 Forfatter Skrevet 8. januar 2009 Funka ikke jeg har re innstalert det å det kommer ikke fram :!:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå