christianbvv Skrevet 7. januar 2009 Skrevet 7. januar 2009 Hei Jeg har egentlig aldri fulgt med på iPhone/Apple striden angående sperrer osv, men nå har det seg slik at jeg skal en tur til USA og vurderer og kjøpe meg iPhone. Jeg lurer da på om det er bare og rusle inn i en Apple butikk, plukke ned telefonen og betale uten noen registrering av abonnementer osv? Har noen ellers peiling på om det er ulovlig eller trøbbel med import av dette inn i landet? Håper på noen gode svar
mikaragua Skrevet 7. januar 2009 Skrevet 7. januar 2009 Nei, det går ikke, for man kommer ikke ut av butikken uten å binde seg opp til et abonnement. Det enkleste er å kjøpe i Norge.
christianbvv Skrevet 7. februar 2009 Forfatter Skrevet 7. februar 2009 Hei Men jeg har hørt så mye snakk om kjøp av iPhone i USA, noen mener dette fungerer andre ikke, kan vi prøve å få ordnet litt opp i dette nå. - Jeg har hørt at en får kjøpt iPhone med kontantkort med fra AT&T - Jeg har hørt at du ikke tegner noe abbonnement før du starter iPhoen og tegner abb på itunes. Hva er riktig? Trenger et riktig svar
Olaaaaa Skrevet 7. februar 2009 Skrevet 7. februar 2009 For å kjøpe en iPhone i USA må du ha amerikansk personnummer og adresse, pluss at telefonen bindes til et abbonement i butikken, etter hva jeg har hørt. Det du snakker om var bare mulig da første generasjon var i salg. Kjøp i Norge er nok det beste. Da får du med alle forbrukerrettigheter også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå