CCola Skrevet 7. januar 2009 Skrevet 7. januar 2009 Heisann! Får f*** ikke til å oppgradere kontoen min på WoW fra trial til full version. Altså jeg skal kjøpe spillet fra Blizzards egne sider. Jeg er 100% sikker at det ikke er noe galt med kortet mitt, og at det er nok penger på det, men fremdeles får jeg opp denne beskjeden: We're sorry but there has been an error with your request. Unfortunately we were unable to process this upgrade. Please contact our Billing team for further information about this issue. If you have already purchased a retail copy of World of Warcraft, you can enter your retail authentication key at the bottom of the Account Management home page What is wrong?
2r3 Skrevet 7. januar 2009 Skrevet 7. januar 2009 Heisann! Får f*** ikke til å oppgradere kontoen min på WoW fra trial til full version. Altså jeg skal kjøpe spillet fra Blizzards egne sider. Jeg er 100% sikker at det ikke er noe galt med kortet mitt, og at det er nok penger på det, men fremdeles får jeg opp denne beskjeden: We're sorry but there has been an error with your request. Unfortunately we were unable to process this upgrade. Please contact our Billing team for further information about this issue. If you have already purchased a retail copy of World of Warcraft, you can enter your retail authentication key at the bottom of the Account Management home page What is wrong? Hadde same problemet med TBC trail på min account. Vist trailen ikkje er gått ut må du vente til den har gjort det før du får oppgradere. Vist den er gått ut må du ringe til Blizzard Support (det finner du på http://www.wow-europe.com/en/support/accountbilling.html) og be de ta vekk trail perioden fra kontoen din. Etter det skal det gå fint.
Kransen Skrevet 7. januar 2009 Skrevet 7. januar 2009 Hei Tror jeg har prøvd 4-5 ganger å kjøpe spillet via wow-europe.com (har 2 kontoer), men får samme feilmeldingen hver gang. Det står at kjøpet er gått i orden, og jeg kan spille i ca. ett døgn før jeg får den mailen du som du har fått. Kontoen blir da resatt til TBC. Eneste løsningen er vel å kjøpe spillet i butikken, fiske ut koden og kaste cd'ene siden jeg har kjøpt dette tidligere.
CCola Skrevet 7. januar 2009 Forfatter Skrevet 7. januar 2009 Altså jeg må vente til trial-perioden er over? 8 dager! Ikke faen, da stikker jeg ned å kjøper meg med plater istedenfor.. Får jeg bruke samme accounten?
CCola Skrevet 7. januar 2009 Forfatter Skrevet 7. januar 2009 (endret) Okei da har jeg funnet ut "feilen". LINKY LINKY Spørsmål: ok, my friend sent me one of those 10 day trials so i thought fine, ill test it out again (i played about a year ago for a couple of months)so i started playing blah blah, and what do you know i get sucked back into it =) so i think right, ill upgrade my trial account to a full one, so i log the website put my info in etc, but i cant see where i upgrade my account, ofcourse i see the big box that says upgrade your account with an authentication key, which you get with the hard copy of the actual game, but i was under the impression that you could upgrade your trial accounts without having to buy an actual game, just by using your Credit Card.. so unless they have changed the system i dont know what to do, because im sure when i played the first time round, i didnt buy a copy of the game and was just able to pay for the subscription straight off my credit card . so my question is: is it (still) possible to upgrade my WoW trial account without buying an actual copy of the game? Svar: Hello Stuzilla, If you are trying to upgrade a regular trial account (non-expansion) to a full account, you would need to purchase the game from a retailer as the online upgrade is currently not available. Direct2Download do offer the game for purchase, you will receive your Authentication Key directly from them. Their site can be found below: http://www.direct2drive.com/878/product/Bu...rcraft-Download Btw, ikke bruk linken. Det er "amerikansk WoW". EDIT: Altså linken i svaret. Endret 7. januar 2009 av Iiluminati
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå