joakimahj Skrevet 7. januar 2009 Skrevet 7. januar 2009 Hei, jeg har oppgradert accounten min til 10 dager med Wrath of The Lich King. Men jeg vill ikke ha 10 dager lich king trial likkavell. Kan noen hjelpe meg med og få tilbake Burning Crusade, eller må jeg vente 10 dager når trialen har gått ut. Mvh J.A.H.J
Lapp1 Skrevet 7. januar 2009 Skrevet 7. januar 2009 Har du sett på wow-europe.com/account management sidene, etter noe cancel trial eller lignende? Hvorfor vi du få av lich king trial? Du taper jo ingenting på det?
Kverulantus Skrevet 7. januar 2009 Skrevet 7. januar 2009 Har du sett på wow-europe.com/account management sidene, etter noe cancel trial eller lignende? Hvorfor vi du få av lich king trial? Du taper jo ingenting på det? Han taper litt. Tenk om han ikke har dinga 70 enda Husker ikke hvordan det trial greiene er uansett xD
2r3 Skrevet 7. januar 2009 Skrevet 7. januar 2009 Du kan bare prøve trail ein gang pr account. Skal den bort må du ringe Blizzard support og få de til og ta den vekk.
Bjonski Skrevet 9. januar 2009 Skrevet 9. januar 2009 Hva er forskjell på TBC og WotLK trial? du får jo ikke nytte av noen før lvl 60+ uansett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå