Gå til innhold

[Løst]Grafikk endrer seg?på COD4 og resten av spilene...


Anbefalte innlegg

Hei. Jeg har spillt Cod 4 og Cod5, fracry 2 og CSS på denne pc'en, i går begynte alle disse spillene å lage helt uten grunn og grafikk kortet var varmere en før 58C...

Kan noen hjelpe meg???????

 

COD spillene og Farcry ble kjørt på lav grafikk, CSS på full.

 

trenger hjelp med dette???

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det begynte å lage?

 

Mener du lagge, altså hakke kanskje?

 

Men, sleng opp hvilke speccs du har, så er det lettere å få hjelp

 

EDIT: Var litt stress å forstå, når du skrev "og grafikk kortet var varmere en før 58C"

Hva mener du her? At det var varmere enn før? Og var det 58C før eller nå?

Endret av Lolli
Lenke til kommentar

"Støvsug" (blås)ut støvet i skjermkortet ditt. Husk å holde viften fast så den ikke går rundt og at den ikke blir vridd på noe vis. Har hørt at om du spinner den i gang med vind så kan det generer elektrisistet (dynamo?) og ødelegge ting.

 

Dersom du har en løs kabinett vifte liggende kan du vel alltids plassere denne slik at den blåser litt på skjermkortet ditt for ekstra kjøling?

 

Husker det gamle skjermkortet mitt (7950) plutselig begynte å lagge som du nevner. Spillet startet fint med fin FPS, men så begynner det plutselig å lagge. Mener det er fordi kortet throttler seg selv (skrur seg ned i ytelse) for å stoppe oppvarmingen.

Lenke til kommentar

Tja. På undersiden kanskje? Har aldri åpnet en laptop før, mer enn å titte inn i "lukene" under.

 

Dersom spillene hakker før skjermkortet har blitt varmt en gang, så må det være noe annet som er gale.

 

Kanskje det er kommet noe "rusk" inn i systemet ditt. Prøv å installere nyere drivere for skjermkortet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...