andreasbrun Skrevet 6. januar 2009 Skrevet 6. januar 2009 Hei. Når jeg spiller CS:Source, på hvilken som helst map, de_/cs_/aim_ osv. så får jeg en ufattelig irriterende lag sånn ca. hvert 5. minutt ( om ikke oftere :S). Fps holder seg stabil hele tiden, men akkurat i det øyeblikket kommer det en lag som gjør at jeg fryser i 1 sekund eller noe sånt, deretter går alt glatt igjen. Tingen er at det skjer så unødvendig ofte at jeg ikke får noe særlig glede av å spille. Jeg trenger noen råd/tips om hva jeg kan gjøre for å fikse dette. Her er litt info om pc-spesifikasjoner, innstillinger i CS:S og båndbredde. Klikk Klikk Klikk Klikk
Jooakim Skrevet 7. januar 2009 Skrevet 7. januar 2009 Skjer dette på alle servere? Hvor høy ms har du når spillet henger seg?
andreasbrun Skrevet 9. januar 2009 Forfatter Skrevet 9. januar 2009 Skjer på alle servere ja. Ms kan hoppe opp til rundt 200. Holder seg ellers rundt 20-40.
andreasbrun Skrevet 12. januar 2009 Forfatter Skrevet 12. januar 2009 Ja har en D-link etter eller annet. Men sitter godt innenfor rekkevidde.
detvarvondtdet Skrevet 22. januar 2009 Skrevet 22. januar 2009 i hele dag har jeg opplevd akkurat det samme.. ca hvert 5 minutt er det akkurat som om alt låser seg i 1-2 sekunder.. Har du funnet ut av hva det er? Misstenker nesten at problemet er musa..mx518 (ca 4 år gammel)
Jooakim Skrevet 22. januar 2009 Skrevet 22. januar 2009 Musen har absolutt ingen påvirkning på pingen din. Jeg tipper det er på grunn av den trådløse ruteren din - prøv kabel! :-)
detvarvondtdet Skrevet 22. januar 2009 Skrevet 22. januar 2009 Musen har absolutt ingen påvirkning på pingen din. Jeg tipper det er på grunn av den trådløse ruteren din - prøv kabel! :-) Jeg har ikke trådløs..pingen min er helt fin..ingen pingspikes eller noe..det bare "fryser" i et par sekunder ca hvert 5 minutt..
Jooakim Skrevet 22. januar 2009 Skrevet 22. januar 2009 Har du trådløs ruter? Ja har en D-link etter eller annet...?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå