Gå til innhold

Abonnement i utlandet, hva er billigst?


Anbefalte innlegg

Hei.

 

Flytter til England i 6 mnd nå. Skal få meg et Engelsk abbonement der, men ønsker også et norsk slik at jeg kan beholde nr mitt og motta sms fra folk her i Norge. Det norske abbonementet skal kun brukes til å sende og motta sms og samtaler mellom norge og england.

Jeg lurer derfor på hvilket abbonement som er billigst til dette formålet? Jeg vil ikke ha fast mnd avgift eller bindingstid.

 

Håper noen kan hjelpe

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Mobildeal har vel abonnementsavgift? Så vidt jeg kan forstå er vel utenlandsprisene de samme for OneCall, som ikke har abonnementsavgift. Et annet alternativ er Lebara.

 

Alle overnevnte bruker Network Norway sitt nett og roamingavtaler.

 

Men i hovedsak vil alle leverandørene ligge innenfor de fastsatte EU-roamingprisene, så hvor stort utbytte du vil få av å skifte leverandør er usikkert.

 

Jeg vil ihvertfall anbefale at du skaffer IP-telefon, f.eks. fra Telio - hvis du skal bo på samme sted og har kablet internettilgang der.

 

Da kan folk ringe deg så mye du vil på ditt norske nummer uten at det koster noe for å motta samtalen, og du kan ringe norske fasttelefoner og mobiltelefoner for vanlig norsk pris.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...