Gå til innhold

Studiesteder i Australia


sogkib10

Anbefalte innlegg

Tenker på å søke på skole i Australia, men er usikker på hvilket sted som er best.

 

Hørte nylig at mange arbeidsgivere ser hvor i Australia man har studert og nedprioriterer mange som har studert på steder det er mye festing og lite fokus på studier. Selv ønsker jeg ikke å feste, men å bruke fritiden min på "sunnere" aktiviteter som surfing, dykking, klatring o.l. (og selvfølgelig studiene da :) ) Hvilke steder vil da være best for meg?

 

Ønsker å studere på engelsk men er usikker på fag. Kunne kanskje tenkt meg å prøve å studere bachelor i elektronikk.

Endret av seggvart
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, var inne å myset på den siden jeg også men fikk på en måte ikke så mye ut av det. Jeg finner engineering innen elektro o.l men finner ikke spesifikt ut hva bachlor graden omhandler. Ønsker å finne noe alle linjene Elektro/automasjon, Kybernetikk eller robot styring :)

Lenke til kommentar
En betjent av meg studerte kybernetikk i Australia.

Har dere vært i kontakt med ANSA? www.ansa.no

 

Oi. Har du mulighet for å spørre han hva kravene var for å komme inn på studie, med tanke på karakterer ?

Endret av Rosemount
Lenke til kommentar
En betjent av meg studerte kybernetikk i Australia.

Har dere vært i kontakt med ANSA? www.ansa.no

 

Oi. Har du mulighet for å spørre han hva kravene var for å komme inn på studie, med tanke på karakterer ?

 

Det lurer jeg også på. Er det bare å betale så er man inne eller stilles det krav til karakterer også?

Lenke til kommentar
En betjent av meg studerte kybernetikk i Australia.

Har dere vært i kontakt med ANSA? www.ansa.no

 

Oi. Har du mulighet for å spørre han hva kravene var for å komme inn på studie, med tanke på karakterer ?

 

Det lurer jeg også på. Er det bare å betale så er man inne eller stilles det krav til karakterer også?

 

Det er nok en god blanding av begge deler regner jeg med. Men det interessante er hvordan karakterkravene er i Australia kontra Norge.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...