danybanany Skrevet 5. januar 2009 Skrevet 5. januar 2009 Jeg har kjøpt ny pc i deler... Thermaltake Toughpower 750W Modulær Foxconn QF BLACKOPS Intel Core 2 Extreme QX9650 HIS Radeon HD 4870 X2 Corsair Dominator TWIN3X DDR3-1800 2x2GB Det jeg lurer på er om ikke den PSU'en er for svak til å drive dette?? Leste at radeon kortet trekker enormt med watt og den cpu er ikke så mye bedre Hjelper det å ha vannkjøling på alt og bruke en pumpe som går på 220v strøm slik at det blir helt vifteløst????
CP-Monkey Skrevet 5. januar 2009 Skrevet 5. januar 2009 Skjønner det er spill PC du bygger. Av de eksemplene jeg har sett på slike PC'er pleier det som regel å være et 750Watts strømforsyning som sitter i. Nå er ikke jeg noen ekspert på hvor mye og hvor du trenger strøm, men for å være på den sikre siden (...+ litt mer ytelse ) hadde jeg hoppet opp til 800 eller 850 selvom jeg tror 750 skal være nok, ja! :!:
danybanany Skrevet 5. januar 2009 Forfatter Skrevet 5. januar 2009 Høres glimrende ut for alt er bestilt Sier ifra hvis jeg merker noe ugler i mosen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå