Gå til innhold

kopiere world tour saves til minnepinne, går ikke?


TempO

Anbefalte innlegg

Hei

 

PS3'n min har slutta å spise plater nå, så nå må jeg få sendt den inn på rep..

I den forbindelse skulle jeg ha tatt backup av savegames.

Får tatt backup over til minnepinne på alle spill unntatt guitar hero: world tour. Her får jeg beskjed om at kopiering er forbudt å at denne er låst.

 

Må da vel gå ann å få tatt backup av dette på en måte, eller?

 

 

Noen som har vært borti dette eller som kan være så snille å sjekke for meg om det går hos dere?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

En måte er å ta backup av hele disken. Da trenger du ofte mer enn bare en minnepenn (med mindre du sletter alt unødvendig på disken først). Backup/recovery meny finner du under instillinger.

Eneste problemet er at hvis du får en ny maskin, altså at de ikke reparerer din opprinnelige maskin. Du vil da ikke få lagt backupen over på den nye maskinen.

tror ellers det ikke er noen måte å kopiere savegamet. Syns selv dette er en tåpelig ting. Veldig greit å låse savegame til profil, men at man ikke får tatt sikkerhetskopi blir for dumt.

Lenke til kommentar
En måte er å ta backup av hele disken. Da trenger du ofte mer enn bare en minnepenn (med mindre du sletter alt unødvendig på disken først). Backup/recovery meny finner du under instillinger.

Eneste problemet er at hvis du får en ny maskin, altså at de ikke reparerer din opprinnelige maskin. Du vil da ikke få lagt backupen over på den nye maskinen.

tror ellers det ikke er noen måte å kopiere savegamet. Syns selv dette er en tåpelig ting. Veldig greit å låse savegame til profil, men at man ikke får tatt sikkerhetskopi blir for dumt.

 

 

å huff nei ikke si det'a... da må jeg kanskje bite i det sure eple å måtte spille alle dissa crappy sangene på nytt for å få spille de få kule etter at jeg har fått den igjen :S

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...