Gå til innhold

Nytt spill, vill ha god SP, og hellst ikke fps.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tittel sier det meste, trenger virkelig et nytt spill, siden alle spillene jeg har nå er kjedelige, selv om jeg bare har rundet ca. 10% av dem.

Ser på samlingen min, hvor det meste er FPS, noe jeg tror er problemet.

Altså vill jeg ikke ha FPS, er heller ikke noen fan av "skumle spill", spill med en mørk/dyster osv. atmosfære, og som man skvetter av.

Har prøvd disse spillene: (ikke alle er prøvd helt, altså spilt lenge, men alle prøvt i iallefall et par timer)

GTA IV

Crysis

Crysis Warhead

Counter Strike Source

Rainbow six vegas 2

Far Cry 2

Assassins creed

Spore

Pure

Fallout 3

CoD 5

Grid

Noen som har anbefalinger til nye spill som kan falle i smak?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Elder Scrolls Oblivion, eller om du vil ha noe som krever mye tid, og som du holder på lenge med EVE Online, men det er VELDIG mye og sette seg inn i. men det er konge ;)

Skrevet

Enig med Oblivion. Er nok ikke så veldig skummelt spill, men har en utrolig historie i min mening. Spesielt oppdragene i guilds er gode.

Jeg har også alltid likt Final Fantasy spillene. Ikke særlig skumle, men har god historie.

Skrevet

* LittleBigPlanet (ikke testet selv, men blir ikke lenge før jeg gjør det!)

- Virker som et fantastisk morro spill i flott 2D grafikk, og er omtalt som ett spill med lang levetid og store (uendelige?) online-muligheter.

*Fable 2

- Det er stort sett ett singleplayer spill, synes personelig at 2player delen(e) ikke er noe å skryte av. Det er morsomt på første gjennomspilling, og har ett par ting som kan gjøres videre for interesserte :)

Totalt enig med Elder Scrolls Oblivion. Fantastisk stor verden, mye å utforske og en stor main-questline, samt mange sidequests. Anbefales!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...