Gå til innhold

Har du ein Idè til eit spill? skriv om den her.

Gjest medlem-141789

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-141789
Skrevet
I bunn og grunn nevner du her Empire Earth med et hint av Sim City. Ikke noe særlig originalt konsept heller slik sett og i mine øyne et litt vel uoversiktelig spill.

Jeg synes det høres mye ut som Spore (i "krigsfasen"), spesielt det å designe egne byer/militær.

Langt ifrå, byane og mitære i spoore er jo så dårlegt at det faktisk berre blir kjedelig.

Det blir mykje meir detaljert, enklare og lage.

I tlleg skal det ikkje være maksimum størrelse, det einaste hinderet er arbeidarar og pengar.

Gjest medlem-141789
Skrevet
Så lei av at vi aldri får Tyskernes versjon av 2. verdenskrig inne i ett Call Of Duty spill eller med Napoleon eller Nero/Ceasar.

Blir fort lei av å være Brite/Russer eller Amerikaner.

Alle vet Tyskerne hadde de tøffeste våpnene.

Men aller helst ett Rommspill der du kan bygge opp karriere og bli kaptein på ett stort romskip med crew og volde episke romslag, bli herre over planeter og systemer.

Edit: Med PhysX støtte, og 1 million ganger bedre enn Star Trek Bridge Commander.

Ja, begyner å bli lei av å altid være dei aliert eg og.

Rart at det altid skal være dei vi er.

Gjest medlem-141789
Skrevet
Er vel fordi å være nazist er fy fy, så å spille nazist i et spill er noe som blir sett på fy fy? Bare en teori

Ja, kanskje, men tyskerane hadde jo dei råaste våpna, og er nokk dei som er kjekkast å spele med.

Skrevet

Jeg er enig med at det hadde vært bra...

Det jeg skrev var ment som at det kanskje var sånn spillutviklere tenker... Hadde vært bra med å være tyskere også...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...