Gjest medlem-141789 Skrevet 10. januar 2009 Skrevet 10. januar 2009 I bunn og grunn nevner du her Empire Earth med et hint av Sim City. Ikke noe særlig originalt konsept heller slik sett og i mine øyne et litt vel uoversiktelig spill. Jeg synes det høres mye ut som Spore (i "krigsfasen"), spesielt det å designe egne byer/militær. Langt ifrå, byane og mitære i spoore er jo så dårlegt at det faktisk berre blir kjedelig. Det blir mykje meir detaljert, enklare og lage. I tlleg skal det ikkje være maksimum størrelse, det einaste hinderet er arbeidarar og pengar.
Bloodlines Skrevet 10. januar 2009 Skrevet 10. januar 2009 Et MMO På Xbox 360 hadde jo vært fint FF XI. Det kan vel kalles et mmo
Gjest medlem-141789 Skrevet 14. januar 2009 Skrevet 14. januar 2009 Så lei av at vi aldri får Tyskernes versjon av 2. verdenskrig inne i ett Call Of Duty spill eller med Napoleon eller Nero/Ceasar.Blir fort lei av å være Brite/Russer eller Amerikaner. Alle vet Tyskerne hadde de tøffeste våpnene. Men aller helst ett Rommspill der du kan bygge opp karriere og bli kaptein på ett stort romskip med crew og volde episke romslag, bli herre over planeter og systemer. Edit: Med PhysX støtte, og 1 million ganger bedre enn Star Trek Bridge Commander. Ja, begyner å bli lei av å altid være dei aliert eg og. Rart at det altid skal være dei vi er.
kjermy Skrevet 14. januar 2009 Skrevet 14. januar 2009 Er vel fordi å være nazist er fy fy, så å spille nazist i et spill er noe som blir sett på fy fy? Bare en teori
Gjest medlem-141789 Skrevet 15. januar 2009 Skrevet 15. januar 2009 Er vel fordi å være nazist er fy fy, så å spille nazist i et spill er noe som blir sett på fy fy? Bare en teori Ja, kanskje, men tyskerane hadde jo dei råaste våpna, og er nokk dei som er kjekkast å spele med.
kjermy Skrevet 15. januar 2009 Skrevet 15. januar 2009 Jeg er enig med at det hadde vært bra... Det jeg skrev var ment som at det kanskje var sånn spillutviklere tenker... Hadde vært bra med å være tyskere også...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå