Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Messenger webcam feil?


Anbefalte innlegg

Hei, jeg lastet her om dagen ned den nye versjonen av Windows Live Messenger, så når jeg skulle prøve å skru på webkammera kommer denne opp " Kan ikke starte kameraenheten. Kontroller at kameraet ikke brukes av et annet program, og prøv deretter på nytt.

"

 

Noen som har opplev lignende? Eventuelt vet om det kan fikses eller bare er en bug?

 

Takk for alle svar på forhånd.

 

mvh Even

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå har jeg endelig funnet løsningen!

Det du gjør er at du må gå inn på webcam'en din på "min datamaskin", der du tar bilder og eventuelt video. Der må du slette, eller flytte(har ikke prøvd om det funker å bare flytte) bildene som ligger der.

Etter du har gjort det og det ikke er flere bilder igjen der, skal webcammen din funke på msn også:)

 

Endelig!

Lenke til kommentar
  • 9 måneder senere...
  • 5 måneder senere...

Jeg har samme problemet... får ikke cammen til å fungere på msn... men jeg har også et annet problem med det.. når jeg går på "chatroullet" f.eks så låser browsern seg.. får beskjed at det har skjedd en feil og at den retter seg opp igjen.. og i den feilmeldingen blir den hengende.. jeg får også samme feil i det programmet hvor jeg tar bilde med cammen osv at den blir brukt av et annet program

 

Jeg har instalert drivere på nytt.. jeg har prøvd å lukket alle programmer som har med logitech å gjøre.. trodde først det var g19 tastaturet som gjorde feilen.. men var ikke det.. leste rundt på google og mange sa at det er flash som crasher.. prøvde å legge det inn på nytt. fungere fortsatt ikke.. når jeg går inn på verktøy i msn får å finne cammen min så er den ikke der.. går jeg på "device manager" så finner jeg den så klart der.. jeg har virklig prøvd det meste men har ikke snøring om hva som er feil.. har til og med restartet browsern min.. funker ikke... jeg har prøvd mozilla og firefox samt explorer som jeg bruker til vanlig.. alle registrer feil. har null snøring om hvorfor. jeg kan vise feilmelding jeg får på browseren når den kutter.

 

Problem signature:

Problem Event Name: APPCRASH

Application Name: iexplore.exe

Application Version: 8.0.6001.18865

Application Timestamp: 4b077416

Fault Module Name: Flash10e.ocx

Fault Module Version: 10.0.45.2

Fault Module Timestamp: 4b5f8faa

Exception Code: c0000005

Exception Offset: 0014b2db

OS Version: 6.0.6001.2.1.0.256.1

Locale ID: 1044

Additional Information 1: fd00

Additional Information 2: ea6f5fe8924aaa756324d57f87834160

Additional Information 3: fd00

Additional Information 4: ea6f5fe8924aaa756324d57f87834160

 

Read our privacy statement:

http://go.microsoft.com/fwlink/?linkid=50163&clcid=0x0409

 

Jeg har prøvd å slette alt som har med cam drivere og alle mulige bilder på c: bruker.. trodde kansje det var pga jeg hadde 3 forskjellige admin brukere.. men det hadde heller ingenting å si... cammen funket helt fint før jul.. men helt plutslig fikk jeg den feilmeldingen.. grunnen til at jeg trodde det var g19 tastaturet var pga det var det eneste som har blitt bytte overhode på pc`n siden cammen funket sist. har sitti å lest masse forskjellige feilmeldinger på nette i snart 3 timer nå.. men alt registrer seg mot laptops. og dem kunne tydligvis bytte ut en bluetooth fil som fungere for dem.. mange som har fikset problemet med dette.. men jeg har ikke laptop

Endret av Ztroly
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...