Gribby Skrevet 3. januar 2009 Skrevet 3. januar 2009 Kjøpte Warhammer på release datoen, men det kjørte ikke så bra på PCn min. Har spill klienten blitt særlig optimalisert siden release? (mitt spec: -Windows Xp -NVIDIA GeForce 7900 GT/GTO (512) -AMD Athlon 64 X2 Dual Core Processor 4200+, MMX, 3DNow (2 CPUs), ~2.2GHz -Memory: 2048MB RAM )
Porto Skrevet 3. januar 2009 Skrevet 3. januar 2009 tror det skal gå bra jeg kan jo bare sjekke på CanIRunIt
Footy Skrevet 3. januar 2009 Skrevet 3. januar 2009 (endret) tror det skal gå bra jeg kan jo bare sjekke på CanIRunIt Han spør om spill klienten har blirr forbredret siden utgivelse, ikke om pc'en hans takler spillet. Han har prøvd det allerede, og det gikk, men ikke særligt spillbart... Endret 3. januar 2009 av Footy
kthjorpthjopøri Skrevet 4. januar 2009 Skrevet 4. januar 2009 Ja det er den, ved langsering kunne det ikke spille på annet en minimum. det gikk fint solo og greit i PQ`s Men keep siges hakket så grusmot mye at jeg aldrig fikk være med og gjøre en forskjell. Nå derimot er jeg i RvR med 2 vs 2 Warbands og det er ikke noe som kan minne om laag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå