Gå til innhold

[Løst]BF 2 crash


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hei.

 

Jeg har nettopo innstallert bf2 på min nye pc. Det er ikke piratkopiert eller noe. Hvær gang jeg starter det blir skjermen helt svart. Det kommer også opp en error, men den kan jeg ikke lese.

 

Noen som hvet noe om dette?

 

Mvh meg

Når begynte 12 åringer og bruke gamer.no.

 

men uansett, installer nye drivere. Det fikser det problemet.

 

hei.

 

Jeg har nettopo innstallert bf2 på min nye pc. Det er ikke piratkopiert eller noe. Hvær gang jeg starter det blir skjermen helt svart. Det kommer også opp en error, men den kan jeg ikke lese.

 

Noen som hvet noe om dette?

 

Mvh meg

Når begynte 12 åringer og bruke gamer.no.

 

men uansett, installer nye drivere. Det fikser det problemet.

Gi meg dine computer specs.

Lenke til kommentar

Hvorfor skal det alltid være hardware feil når folk har problemer med bf? jeg har også problemer med bf, men kan ikke forstå at det skal være hardware feil. Ser det er sinnsykt mange som sliter med masse forskjellige problemer når det gjelder dette spillet... det kan ikke være ea som har bæsja seg ut?

Lenke til kommentar
Hvorfor skal det alltid være hardware feil når folk har problemer med bf? jeg har også problemer med bf, men kan ikke forstå at det skal være hardware feil. Ser det er sinnsykt mange som sliter med masse forskjellige problemer når det gjelder dette spillet... det kan ikke være ea som har bæsja seg ut?

Det er fordi EA suger hardt.

Lenke til kommentar
Hvorfor skal det alltid være hardware feil når folk har problemer med bf? jeg har også problemer med bf, men kan ikke forstå at det skal være hardware feil. Ser det er sinnsykt mange som sliter med masse forskjellige problemer når det gjelder dette spillet... det kan ikke være ea som har bæsja seg ut?

Det er fordi EA suger hardt.

 

ja, det er jeg veldig enig i, men trenger fortsatt hjelp!

Lenke til kommentar

Jeg hadde et lignende problem med BF2. (Når jeg startet det ble skjermen bare svart, og spillet blinket tilbake til desktop).

 

Prøv å last ned Battlefield 2 [ALL] No-DVD/Fixed Image #2gamecopyworld.

 

Mount bildefilen med f.eks Daemon Tools. Ta ut BF2-plata fra maskinen og start spillet.

 

Det er nemlig en feil i spillet slik at det er en del DVD-lesere er ukompatible.

 

 

PS: Det er IKKE ulovlig å laste ned en slik fil HVIS du har spillet. Du må uansett ha serial, ol.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...