Gå til innhold

Svenske postnummer - haster


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
http://www.posten.se/foretag/vara_tjanster...ersok/index.jsp

 

Gidd å let litt før du etterlyser noe..... :grumpy:

 

Du er jammen ikke lite frekk! Den linken du kommer med har jeg forsøkt tidligere. Hvis du hadde testet den før du postet hadde du sett at den leder til en .exe fil. Programmet pguide.exe lar deg IKKE hente ut data, og da er man jo like langt eller hva? Man må betale 1300 SEK for å få dem. Eller kanskje du haddet giddet å punche dem inn manuelt?

 

Kanskje du skulle ha giddet å teste før du postet? Hva vet vel du om jeg har søkt eller ikke? La heller vær å svar hvis det plager deg å gjøre det - tosk

Lenke til kommentar

Dårlig dag i dag!!!!!!!!!!!

 

Hvordan skulle jeg kunne ane at du har forsøkt denne linken tidligere?

Hvorfor skulle jeg gidde å teste før jeg poster? Det er ikke jeg som skal ha svenske postnummer! :roll:

 

Slik negativ tone appellerer ikke akkurat til å komme med forslag på forespørsler....

Lenke til kommentar

Du er jammen ikke lite frekk! Den linken du kommer med har jeg forsøkt tidligere. Hvis du hadde testet den før du postet hadde du sett at den leder til en .exe fil. Programmet pguide.exe lar deg IKKE hente ut data, og da er man jo like langt eller hva? Man må betale 1300 SEK for å få dem. Eller kanskje du haddet giddet å punche dem inn manuelt?

 

Kanskje du skulle ha giddet å teste før du postet? Hva vet vel du om jeg har søkt eller ikke? La heller vær å svar hvis det plager deg å gjøre det - tosk

 

Hvem som er frekk kan det umulig være noen diskusjon om. At folk ikke gir deg akkurat det du vil ha, men kommer med råmateriale som du kan bearbeide selv, burde du heller vært særs takknemlig for!

Lenke til kommentar

Hvem som er frekk kan det umulig være noen diskusjon om. At folk ikke gir deg akkurat det du vil ha, men kommer med råmateriale som du kan bearbeide selv, burde du heller vært særs takknemlig for!

 

Selvfølgelig. Grunnen til at jeg reagerte var den spydige kommentaren til TROGSTAD: "Gidd å let litt før du etterlyser noe..... "

 

Jeg HAR lett, men uten resultat! Derfor spør jeg vennlig og hyggelig i forumet, men blir møtt med "Gidd å let litt før du etterlyser noe..... ", noe jeg synes er utrolig frekt! Hva vet vel TROGSTAD om jeg har lett eller ikke? Hvis det var et problem for TROGSTAD å svare uten å slenge med spydige bemerkninger som insinuerer at jeg ikke har lett, da burde TROGSTAD unnlatt å svare. Så enkelt er det. TROGSTAD gir inntrykk av at det er et ork å svare. Da er min mening at han heller burde la være.

 

Folk gidder heller ikke lese innleggene før de poster. Her har jeg forklart i min post nr 2 at jeg HAR forsøkt denne linken tidligere, men likevel kommer oysfaerg og foreslår at jeg gjør nettopp dette.

 

Ja, jeg ER glad for tips, men jeg ser helst at disse kommer uten spydige kommentarer som beskylder meg for ikke å lete. På HW.no er det en mengde direkte barnslige folk. Stilte samme spørsmål på et annet forum, og der fikk jeg svar kjapt og greit, uten disse teite 'Prøv Google' hintene.

 

Til slutt vil jeg spørre martin_meling om han tar utfordringen ved å få postnummerene ut av dette programmet. Når man manuelt må sitte å skrive inn x tusen postnummer er det ikke mye poeng i å bruke dette programmet. Jeg vet jo at det finnes ferdige lister som man enkelt kan implementere i en DB, det gjelds bare å finne dem. Det var DET jeg spurte om hjelp til her på forumet. Men den gang ei....

Lenke til kommentar

Til slutt vil jeg spørre martin_meling om han tar utfordringen ved å få postnummerene ut av dette programmet. Når man manuelt må sitte å skrive inn x tusen postnummer er det ikke mye poeng i å bruke dette programmet. Jeg vet jo at det finnes ferdige lister som man enkelt kan implementere i en DB, det gjelds bare å finne dem. Det var DET jeg spurte om hjelp til her på forumet. Men den gang ei....

 

Et spm som du vet svaret på; selvfølgelig gidder jeg ikke gjøre dette (om det var det du ville høre). Men, i nøden spiser fanden fluer: I topicen din skriver du at det haster å få disse nr. Om det hadde hastet, og jeg måtte ha alle svenske post.nr. så, ja da ville jeg ha skrevet alt inn manuelt (la meg få presisere at dette IKKE er ment som kritikk av deg (sdhild99)).

 

Er forøvrig enig at det ofte blir hintet litt for mye i øst & vest her i forumet, & at det er noen som alltid skal vite alt bedre enn alle andre uten å komme med konstruktive svar på det som forfatteren egentlig spør etter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...