zanettii Skrevet 2. januar 2009 Skrevet 2. januar 2009 Heisann! Har sett mye på utenlandske arbeidslogger, og ser at folk får til så mye sykt fra ingenting. Derfor vil jeg gjøre mitt Gigabyte 3D Aurora litt penere enn fra fabrikk, noe spesielt. Jeg er ikke den mest kreative personen, så jeg trenger noen flittige sjeler til å gi meg noen tips! Slik ser kassa ut nå: Mitt oppsett lyder da slikt: (Gammel HW though) Kabinett: Gigabyte 3D Aurora PSU: Nexus 500W Skjermkort: XFX NVIDIA GeForce 7600 GS HK: MSI K9n Platinum AM2 CPU: AMD Athlon 64 4800+ X2 2.5GhZ RAM: 2x 1GB Twinmos & 2x Kingston 1GB CD/DVD: Sony NEC DVDRW Harddisk 1: Western Digital 320GB Harddisk 2: My Book 500GB (Ekstern) Harddisk 3: Samsung Spinpoint 500GB Skjerm: Acer P223W Høytalere/Anlegg: Logitech Z-5500 Headset: Logitech Premium Stereo Annet: Zalman Viftestyring Orbiter HDD Kjøler Thermaltake OrbII CPU Kjøler Antec GPU Kjøler Logitech MX518 QcK+ Steel Alle tips og tanker taas imot med glede! Mvh Jan Erik
b-i-m-m-e Skrevet 3. januar 2009 Skrevet 3. januar 2009 jeg skulle hatt litt flere bilder i dagslys. sette på hjul ? sette vifte i toppen kanksje,? lakkere ? velge deg ett tema du kanskje kan gjøre om kabinettet til eks : spill eller noe du interiserer deg for, så du arbeidsloggen på sjokopc ? det er ett kult tema, crysis ? call of duty ? noen andre spill, drikke varer ? Musikk ? det finnes mange forslag på sånt. ga det deg noen tips ? kom gjerne med tips til meg : antec nine hundred,
zanettii Skrevet 3. januar 2009 Forfatter Skrevet 3. januar 2009 jeg skulle hatt litt flere bilder i dagslys.sette på hjul ? sette vifte i toppen kanksje,? lakkere ? velge deg ett tema du kanskje kan gjøre om kabinettet til eks : spill eller noe du interiserer deg for, så du arbeidsloggen på sjokopc ? det er ett kult tema, crysis ? call of duty ? noen andre spill, drikke varer ? Musikk ? det finnes mange forslag på sånt. ga det deg noen tips ? kom gjerne med tips til meg : antec nine hundred, Kan knipse noen flere jeg! Jeg vurderer å handle vannkjøling, å montere en trippel rad på toppen, med en fet grill, hva tror du om det ? Lakken som er er veldig pen fra fabrikk! Jeg vil ikke gjøre en så stor forandring på kabinettet, da det er ganske pent fra før, men vil få noen flere gunstige kabel og kjølings systemer though.
b-i-m-m-e Skrevet 5. januar 2009 Skrevet 5. januar 2009 Ja, jeg tror det hadde vært fett med vannkjøling.radiatoren på toppen osv, modd ivei ;D
Tj-nome Skrevet 13. januar 2009 Skrevet 13. januar 2009 Hei, har faktisk samme kabinettet men for min del var det ein del mye problem med kabinettet så er faktisk leting på eit nytt et Men nokk om det her har du link til ein som begynte med litt casemoding på akkurat da kabinettet kanskje du får nokon gode idear :=) Casemoding 3D-Aurora Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå