Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Meg og dama + kamerat som er forelska i hun , hos henne?


Gjest oppgitt gutt..

Anbefalte innlegg

Gjest oppgitt gutt..

Jeg og kjæresten ble sammen for en uke siden. i dag hadde jeg tenkt å komme bort til henne. bare oss to trodde jeg.

så hadde hun plutselig invitert en vennine. jaja.. greit tenkte jeg. i går så spurte hun om det var greit om en kamerat av meg og henne også kunne komme bort. for en uke eller noe så hata hun han, men nå syns hun "han er så fet og snill! :D" Og i tilleg så har han fortalt henne at han liker henne!

 

jeg sa til henne at jeg syns det hadde blitt litt rart og feil om han hadde kommet bort , iallefall så tidlig i forholdet vårt og at han er forelska i henne!. Da ble ble hun ordentlig sur på meg og syns jeg var helt teit.. og hun prata så vidt til meg på meldinger og telefon resten av dagen. men på kvelden , underkastet hun seg helt for meg, og sa hun hadde vært så dum og slem mot meg, og spurte om jeg kunne tilgi henne.. men vet ikke om at det var fordi hun syns det faktisk var riktig det jeg sa; at det hadde vært rart og litt feil om han hadde kommet bort.

 

Er det bare meg eller er det "HELT HØL I HUE" at hun inviter han bort`? Har sagt det til et par venner og de syns akkurat det samme som meg. Hva mener dere?

 

PS: han kommer ikke , siden hun sa til han at jeg ikke ville at han skulle komme bort. 15 år

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Virker som en dårlig kamerat som faktisk prøver seg på dama di. Det er ikke dårlig kamerat og bli forelska i hu, det kan jo ikke han noe for, men og faktisk prøve seg på hu i tillegg. Du får snakke med "kompisen" din om det.

 

- Ja, enig, ganske høl i huet og invitere han bort så tidlig i forholdet vil jeg si utifra det du nevner her.

Lenke til kommentar
Gjest Oppgitt gutt..

Det jeg ikke vet er om han prøver seg på henne.. Er ikke helt sikker "/

Men uansett om han prøver seg på henne eller ikke så syns jeg det er ganske teit å invitere meg og så han bort. Hun skjønner bare ikke at det blir litt feil, iallefall for meg..

Det jeg er mest irritert over er at hun blir sur når jeg sa det. Blir så utrolig oppgitt over henne at hun ikke forstår det.

 

Btw, det var HUN som inviterte han bort til seg ikke motsatt. ikke at han kom bort fordi han hadde lyst.

Lenke til kommentar

Still henne det ultimate spørsmålet... så ser du hvordan hun reagerer ; )

 

Du kan jo også spørr han om han prøver seg på dama di. "Hørt at du har prøvd deg på dama mi"m så ser du hvordan kroppspråket/hvordan han utaler seg.merker ganske fort om han har prøvd seg eller ikke :)

Lenke til kommentar
Still henne det ultimate spørsmålet... så ser du hvordan hun reagerer ; )

 

Hva er det ultimate spørsmålet? håper du ikke mente et ultimatum hvor han sier "enten så blir det meg, eller så blir det han. Ditt valg" fordi så tidlig i ett forhold + alder så kan det være en ganske dårlig ide å gjøre noe sånt, hvis du er sikker på at du vil beholde dama.

 

alternativ 2 var mye bedre ;) funker som regel alltid, dessuten burde det bli en litt pinlig situasjon for kompisen :p

Endret av Reached
Lenke til kommentar
Gjest Oppgitt Gutt..

Hehe takk for støtten, skal gjøre det hvis jeg ser han gjør no.:p

Men det som er problemet... er at Dama , hun skjønner bare ikke at det blir feil å invitere en venn av både meg OG henne , bort til henne, når Hun vet at han er forelska i hu. Det er jeg blir så frustrert over!... der er også Flere lignende hendelser som jeg blir litt oppgitt over..

og når jeg sier det til henne at jeg ikke liker det helt, blir hun bare sur på meg å synes jeg er teit.(hun gidder ikke snakke med meg på noen timer eller så er hun bare helt likegyldig i alt jeg sier..)

Lenke til kommentar

Hmm det kan jo faktisk også være det at damen din er 100% sikker på at det er deg hun vil ha da og vil faktisk bevise for deg at det er du som er gutten hennes i hans nærvær.

Eller så kan det være at hun liker at folk liker henne, hva vet jeg? jeg aner ikke hvordan dama di er som person.

Lenke til kommentar
Hmm det kan jo faktisk også være det at damen din er 100% sikker på at det er deg hun vil ha da og vil faktisk bevise for deg at det er du som er gutten hennes i hans nærvær.

Eller så kan det være at hun liker at folk liker henne, hva vet jeg? jeg aner ikke hvordan dama di er som person.

Eventuelt så er hun bare oppmerksomhetskåt og i det tilfellet er to beilere bedre enn én.

 

Også mulig hun er nervøs for å være alene sammen med deg.

 

 

 

Kompisen din er dust og skutt i huet hvis han prøver seg på dama di. Dødssynd numero uno.

Lenke til kommentar
Gjest oppgitt Gutt..

hun ville ha han med siden hun syns "han er så fet og snill!:D:D:D" det er greit nok, men det blir liksom så jævla dumt når han liker henne. til og med hun burde forstå at det hele blir litt rart hvis både jeg som er kjæresten hennes og han kommer som også er forelska i henne.

Jeg vil kalle henne ganske blind når det gjelder sånne ting .. :S

Det er kanskje det største problemet i forholdet vårt.. Og jeg vet ikke hvordan jeg skal få fikset det-.- Hun blir bare sur når jeg prøver å si hva jeg mener om sånne situasjoner ..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...