Gå til innhold

hvordan lade 360 headset?

Anbefalte innlegg

Skrevet

har nettopp fått nytt headsett og vet ikke hvordan man lader den! 360en jeg fikk til jul vil ikke spille noen spill heller, så er nok noe galt med den, men burde vel gå ann å lade headsetet for det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har lenge lurt på åssen man lader headsettet! Jeg har kjøpt et for vel et år eller 2 siden, men har aldri fått brukt det.

Skrevet

har den blitt rød enda? hvis ikke gjør det ikke noe, når den blir rød så skal du bare la hver å bruke den noen timer. det sa butikkmannen når jeg ringte han i går. men er enda rød da..=\

Skrevet

jeg la den i hagen, dekker vel et par kvadrat meter der. Men jeg vet ikke hva jeg skal gjøre nå, sliter litt med det headsettet

Skrevet (endret)

sjekket nå, tror ikke at det går an å lade den. Har ps3 da, klarer fint å lade 77 kontrollere på 1 usb siden ps3 er så stabil

EDIT: mente 7 kontrollere, har usb hub

Endret av huonki
Skrevet

Googlet fram til noen bilder av en kar som lader, gjorde det, men jeg fikk sånn rød ring på xboxen min. Tror ikke xbox takler slikt. Mulig at jeg selger xboxen og kjøper noen spill på ps3'en. Den er meget stabil

Skrevet

det hadde vært lurt, men fikk min i gave så er ikke noen vits for meg. har alt ødelagt en annen før fordi jeg prøvde å hacke den, og microsoft gadd ikke fikse det siden det "var min feil" (selv om det åpenbart var en helt normal rrod), men nå har jeg sjansen for å fortsette siden ejg har ny xbox, så beholder den jeg^^ for å hacke den=P

Skrevet

I all verden. :!:

Det trådløse lader dere med laderen som følger med, det andre headsetet kobler dere i kontrolleren. Hvis dere har noe annet headset enn det offisielle, vet ikke jeg.

Dere driver kanskje bare litt trolling...

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...