tor1986 Skrevet 31. desember 2008 Skrevet 31. desember 2008 testet akkurat min nye bærbare pc med 3dmark. siden jeg ikke kunne velge oppløsning på gratisversjonen, fikk jeg i 1280 * 1024 oppløsning 5520 poeng.. Er dette bra? Klarer den de fleste nyere spill med ikke så høye settings?
EivindS_ Skrevet 1. januar 2009 Skrevet 1. januar 2009 Dem vil klare alle ny på spill low og litt medium kanskje. Kommer an på oppløsningen. Hva slags skjermkortdriver bruker du? Driver har veldig mye å si...
tor1986 Skrevet 1. januar 2009 Forfatter Skrevet 1. januar 2009 (endret) jeg bruker den driveren som fulgte med maskinen.. er ikke sikker på om jeg vil prøve alle slags drivere, da det kanskje er no feil med dem.. synes du jeg burde oppdatere driveren? eller kanskje overklokke skjermkortet? tror du det lønner seg? Endret 1. januar 2009 av tor1986
Joαkim Skrevet 1. januar 2009 Skrevet 1. januar 2009 Å overklokke skjermkort i laptop? Nei. Det er ganske stor varmegang i en laptop fra før av og lønner seg IKKE å overklokke et skjermkort i en laptop, da kan du risikere å overhete PCen, noe som du ikke vil
EivindS_ Skrevet 1. januar 2009 Skrevet 1. januar 2009 Å overklokke skjermkort i laptop? Nei.Det er ganske stor varmegang i en laptop fra før av og lønner seg IKKE å overklokke et skjermkort i en laptop, da kan du risikere å overhete PCen, noe som du ikke vil Så lenge man overklokker med fornuften er det ikke noe gale i å overklokke skjermkort i laptop, men man må holde et øye med temperaturen. Er lurt å kjøre tester med atitools, 3dmark og furmark for å teste stabiliteten og sjekke om man får artefacts. Er lurt å ha en laptopkjøler. Til TS: Prøv Nvidias nye driver. Denne. Husk å slett den forrige først.
tor1986 Skrevet 1. januar 2009 Forfatter Skrevet 1. januar 2009 jeg testet den nye driveren, men byttet tilbake til den gamle, da det ikke utgjorde mer enn 50-100 poeng i 3dmark06.. var visst beta driver også, så jeg velger å beholde den gamle..
EivindS_ Skrevet 1. januar 2009 Skrevet 1. januar 2009 Du må ikke tro at 3dmark score er representativ for hvor godt driveren gjør det i spill. Alltid test hvordan driveren gjør det i spill. Driveren er beta ja, men såå mye bedre enn stock driver. Hva slags driver bruker du?
tor1986 Skrevet 2. januar 2009 Forfatter Skrevet 2. januar 2009 bruker driverversjon 7.15.11.7626, fra 01.08.2008, til 9700 GT 512mb ddr3, hvis det sier deg noe... var alt jeg fant om driveren..
EivindS_ Skrevet 2. januar 2009 Skrevet 2. januar 2009 Det er stock driver (176.26), en veeldig gammel (og dårlig) en. Om du ikke vil bruke betaversjonen av den jeg linket til (en helt kurrant og god driver), prøv noen fra Laptopvideo2go. Intaller de slik. Husk å last ned den modda INF fila og legg den i mappa med driveren du lasta ned og kopier over den eksisterende. 180.70 er en god driver, samme er 180.44. Alternativt kan du laste ned noe av Dox sine egne modda drivere som du finner på forumet her. Om du spiller GTA IV, er 180.84 veldig bra. Bruker du Dox sine drivere, trenger du ikke gjøre punkt 7 for hvordan du skal installere, men bare dobbelklikka installfila. Dox sine drivere gjør det ikke alltid like bra i 3dmark, men er veldig gode i spill. Er jo det som teller.
tor1986 Skrevet 2. januar 2009 Forfatter Skrevet 2. januar 2009 kanskje jeg skal bruke den betadriveren alikevel, siden du mener den er bedre.. skulle det skje noe kan jeg jo bare rulle tilbake til den gamle driveren... skal ikke spille gta4 på pc heller, for det har jeg på min playstation 3
EivindS_ Skrevet 2. januar 2009 Skrevet 2. januar 2009 Jeg har brukt betadriveren siden den kom ut, men skifta nettopp siden den ikke er helt på topp når jeg kobler den opp mot min HD TV. Driveren er like god som de på laptopvide2go og mye bedre enn stock driveren du har.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå