Gå til innhold

32 tommer lcd ca 5000


Anbefalte innlegg

Tenker å kjøpe en ny tv som tar litt mindre plass enn 32'' bilderør-tven jeg har nå, da jeg har litt liten plass. Er veldig fornøyd med bilde og bildestørrelse på min nåværende, og håper å ikke ofre altfor mye bildekvalitet ved overgang til lcd. Men er uansett ikke villig til å betale altfor mye, siden jeg nok kommer til å investere i en bedre om et par år.

TVen blir mest brukt til å se divx filmer (mest ikke-hd) og kabel-tv, men jeg kommer til å kjøpe en PlayStation 3 snart og koble til en PC til film og litt spilling. Avstand fra TVen er ca 2-3 meter. Jeg har lest audiovisuelts anbefaling, og begge 32'' her ser bra ut, men det står jo ikke så mye om dem. Har også hørt mye bra om Sonys W4000 serie, og denne har jo full HD. Jeg vil altså vite om jeg bør legge mye penger i en bedre TV enn f.eks. Tatungen til 3500kr. Har ikke lyst til å få film-/ spillopplevelsen ødelagt av stygt etterslep eller dårlige farger.

Konkrete anbefalinger settes også pris på.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ville ikke kjøpt en tv til under 5000 hvis jeg var deg. du vil angre!

 

Jeg kjøpte meg i går en sony kdl32v4500 KONGEBRA bilde. Svart er helt Svart:D

 

Denne er hdklar da men det er mer en godt nokk. man får så mye mer for pengene. Den takler også veldig bra vanlige tvtunere med scart som fullhd ikke klarer så bra.

 

denne tven støtter også 1080p:) har spilt i hele dag på xbox 360 og syns dette var perfekt bilde.

 

Denne var bedre en min brors 32" fullhd:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...